Звезди гняв и пурпур

8 2 0
                                    

Г.т. на Виктор
-МАХНИ МЕ ОТ ТУК! ( Тя искрещя умолявайки ме ,аз стоях пред нея шокиран , тя се преви от болка и щеше да залитне, инстинктите ми се включиха и хванах тялото и . )
- Хей..( Погледнах я в очите ,бях ужасно растревожен ..)
-Ще те заведа у нас ..Но ти ще -ми кажеш какво става окей?
- Мхм..
(Тя обви ръце около мен .)
- Извинявай..Изморена съм..Сега не ми се говори..
(И просто отпусна главата си на рамото ми .)

1 час по-късно
Кас лежеше на леглото в стаята ми ...Можеше просто да и помогна да се прибере и да си легне ...Или да се обадя на техните..Но нещо ми казваше ,Че тя има нужда от мен.Завих я с одеало и седнах на един стол до леглото.Родителите ми се прибираха късно ,така че Кас нямаше да бъде проблем.Прекарах пръсти нервно подръпвайки косата си.. Мразех когато не ми казва ,Мразех когато ме лъжеше.. Всички ме лъжат ..Всички ..
-Ммммммм..
Кас простена когато се опита да мръдне тялото си,Отказа ми когато и предложих да я нося тъй като не ми изглеждаше добре ,за това просто я държах за ръка по пътя към вкъщи , каза ми,че е добре и че всичко е наред , просто и станало лошо за малко ..Но не и вярвах ..Не..Тя криеше нещо и това ме побъркваше ..
-Мм..
Кас се обърна към стената и се сгуши в одеалото .От това движение белият и половер се бе повдигнал леко п
оказвайки на показ тънката и талия ,гръбнакът и и част от гръдния и кош.  Станах за да я завия ,но тогава забелязах нещо ..Нещо което ме ужаси...Нейната чисто бяла кожа бе покрита с синини ,петна с оттенъци на пурпурно и лилаво ...КОЙ ПОДЯВОЛИТЕ И ГО Е ПРИЧИНИЛ?! Това е криела от мен..За това когато я прегърнах ме отблъсна и се сгърчи от болка .. И това красиво създание просто спеше в леглото ми ,криейки болката си и правейки се ,че всичко е наред,тя в момента сънуваше ,тялото и просто бе отпуснато ,а дишането и спокойно ... Докато аз бях в ужас наблюдавайки синините по тялото и ...Стиснах зъби и станах от стола ,покрих я с одеялото внимавайки да не я събудя ,независимо от това че ако се събуди щеше да внесе малко яснота в това и шансът аз да откача щеше да бъде по-малък.Исках да накарам този който и го е причинил да съжалява ,но за сега трябваше да се успокоя ,излязох от стаята и оставих Кас да спи.

Гл.т на Кас
Отворих очи и видях тъмно синият таван със светещи звезди ..Усмихнах се .Въпреки ,че се бяха преместили ,той бе решил да направи същият таван в стаята си ,същият таван под който лежах когато бях на 6 ..Когато бяхме най-добри приятели..Опитах се да стана и тогава се върнах в реалността.Ъхгггг..Всичко ме болиии..Огледах се наоколо за Виктор ,но той не беше в стаята...Ммм..
Излязох от стаята му .Бях напълно объркана,защото не знаех къде се намирам . Тръгнах по коридора .Чух шум от мое ляво  и тръгнах натам .Озовах се пред врата с прозорче . Отворих я и видях Виктор който стоеше прав близо до мивката в кухнята,обгърнат от бял дим. Какво по..
- Кой ти го причини..
Той ме погледна ,челюстта му беше стисната ,косата му рошава ,очите му тъмно сини ,а кокалчетата здраво стискаха плота зад него.Пепелникът до него бе пълен , а аз се давех от липсата на чист въздух..

PromiseWhere stories live. Discover now