той

19 3 2
                                    

Гл.т. на Кристен
Намерих нож.
Показалецът ми мина бавно по устрието за да провери колко точно е остър.Ама аз какво си мисля ,че правя?! Захвърлих ножа на плота.
Не мога да се нарежа в чужд апартамент ,не зависимо,че собствениците му отсъстваха. И какво като се приберат ,ще открият някаква депресарка която умира в кухнята им, вместо синът им..Чувствам се ужасно..Заключена съм тук ,а определено чистият въздух щеше да  ми помогне да не мисля за ножа на плота и фактът ,че аз казах всичко..Фактът ,че той знае почти всичко..И ме остави тук,ядосан...Кой знае къде е сега или какво прави..

*Номерът който търсите временно не отговаря или е извън обхват*

Ох...Страхотно ! Не си вдига телефона! Направо невероятно!

Прибрах си телефона в джоба и отидох в стаята му , трябваше​ да правя нещо ,за да се разсеям ,да спра да мисля за това колко много искам да се нарежа и да убия времето докато той реши да се прибере,пуснах си Netflix,бях ужасно гладна ,за това си направих сандвич с това което открих в хладилника, надявам се ,че няма да възрази. Седнах на леглото и реших да гледам iboy .

Прекарах часове в гледане на сериали и филми ,след като вече бях изгледала целият филм . Часът беше 8.Започнах да чувствам параноя ,че всеки момент някой от родителите му ще се прибере ,за това реших да погледна за подходящо място където може да се скрия за всеки случай. Гардеробът му ,беше идеален. Побирах се вътре , перфектно . Честно казано ,вътре миришеше доста добре..Нещо като лавандула...Разбрах това ,след като една червена риза ,случайно се свлече от закачалка и попадна върху лицето ми..Дори не знаех ,че в гардероба му има други цветове освен черно ..беше удобно и тъмно , влизаше само лека светлина през отвора на вратата...Мога да стоя тук с часове ,ако се налага..Не знам ,дали въздуха ще ми стигне ..Но да, ставаше.

3 часа по-късно
Отворих очи и не виждах почти нищо ,намирах се в някакво тясно пространство,миризмата на лавандула беше на всякъде около мен,телефонът в ръката ми просветна ,лишавайки очите ми от зрение за секунда..Ох ,дамн ...Заспала съм в гардероба му ,докато съм слушала музика ..Отключване екрана..Ох Боже мой имах 30 пропуснати обаждания от баща ми..Значи все пак му пука къде е скъпата му дъщеря..В този момент се чу силен звън. Беше от входната врата и тотално ме стресна..Ами сега какво ще правя?! Да ..Да аз съм в гардероба.. Добре ще си остана тук..Звънеца продължи да звъни и накрая някой започна да тропа по вратата ... Добре , това може и да е той,силно се надявам да е той ..Отидох до врата и погледнах през папионката .. Какво по дяволите?..Пред вратата​ стояха двама полицай..

PromiseWhere stories live. Discover now