Бягство

7 3 0
                                    

След всичко което се случи в районното,баща ми ме прибра , очевидно обвинявайки Виктор за всичко . Според него Виктор ме е "отвлякъл"и заключил у тях след това се е напил и разбил вратата на апартамента ни ,крещейки как баща ми е чудовище и трябва да си плати за всичко което е направил и повърнал пред вратата.. Звучи отчайващо..не мога да повярвам ,че го е направил заради мен,знаех ,че ще се забърка в някоя глупост..подяволите знаех го ,не трябваше да му казвам..сега е в районотто и причината съм аз..Какво щях да правя сега..Дали ми е обиден ? И целувката мамка му....Не мога да спра да мисля за това..Как устните му се сляха с моите ..Бяха толкова меки ..Все едно времето спря за секунда когато ме целуна и нищо нямаше значение ,само аз и той ...Нито полицията ,нито баща ми..Все едно бяхме някъде в нищото ,някъде във вселената , място на което същевсеувахме само ние...място без гравитация..И това момче щеше да ме побърка....не ми излизаше от главата..Да благодаря на Бога ,че си беше взел дъфка ,след цялото количество алкохол което беше испил..И все пак това беше първата ми целувка..лол..в районното с пияният ми приятел..Колко романтично само ? .........
Не ми се говореше с баща ми ,Мразех го и всякакво обяснение би било излишно или спор ,защото той никога не ме слуша ,не зависимо от това което искам да кажа и обикновено всичко завършва с крещене или шамар,на туй отгоре беше ясно ,че с Виктор не сме просто приятели,а това определено не допадеше на баща ми. В момента бях в стаята си и натъпквах дрехи във раницата ми . Баща ми ми бе забранил да излизам от нас и да се виждам с Виктор . Е не ми пукаше ,искам да се махна от тук ,не искам да го чувам повече нито да говоря с него,нито да го виждам , обикновено заключването в стаята ми и рязането вършеше работа ,но не и този път ,не исках да го правя повече. Спомените от вечерта след като баща ми ме прибра от районното нахлуваха в главата ми ,давайки ми хиляди причини заради които да го направя.Отново крясъци и викове ,та така след като Виктор ме целуна ,баща ми ме хвана грубо за ръката и ме повлече към изхода ,не обичаше да прави циркове на публични места,камо ли ,пред полицията. Виктор остана естествено, родителите му още не бяха пристигнали когато всичко това стана..Ама те въобще интересуват ли се какво се случва със синът им ?
Доколкото разбрах ще пуснат Виктор тази сутрин.. и преди съм си мислела да бягам от нас ,но никога не съм събирала смелост да го направя. Та след като се прибрахме баща ми се напи за пореден път и ми удари шамар ,казвайки каква "уличница" съм била и как съм го излагала . И как можело да му се роди такъв изрод като мен . Дали съм нямала срам ..И още неща от този род..Сигурно се чудите къде е майка ми през цялото това време ..Тя работи до късно и през повечето време я няма ,само за да изкарва някакви пари с които да може да ни издържа ,а когато се прибере ,баща ми с цялото си нахалство намира нещо с което да се скара с нея ,тя си искарва гнева на мен или пуши едно от двете..Тъй като и аз не съм перфектна все има нещо което не съм направила както трябва и си отнасям заслуженото ..

Стоях в стаята си и се чудех дали правя правилното нещо..Та аз дори нямах място на което да отида..Ще ми бъде жал за майка ми ,обичах я ....
-Какво правиш..? Чу се мекият и глас , когато влезе в стаята да ми донесе закуска , късаше ми сърцето..
-Защо не се разведеш с баща ми ?..- думите се изстреляха от устата ми..Тя седна на леглото , оставяйки закуската на страна..
- Защото така ..
( ЗАЩОТО ТАКА?!..)
- Мамо..( чувам те как плачеш всяка нощ..Чувам крясъците ви всяка вечер..Той се отнася с теб като боклук ..Ти не заслужаваш това..Нито някой като мен..Който винаги те разочарова ..)
- Да ..? Какво има?
( Всичко мамо.. Всичко..)
- Нищо.. Просто знай ,че те обичам..( много..ако можех поне веднъж да те зарадвам..Може би преди да си отида..Ох ....Няма да оцелееш тук ..Сама..С него.. Колкото и добре да си без мен..Имаш нужда от мен.. Трябва да остана заради теб..Дали въобще ще ти пука когато ме няма? ..Едва ли....Тя излезе от стаята ,без да ми отговори "и аз те обичам.." : ) ... Прекалено ли вярвам ?..И както всеки път..Ще остана..)

PromiseWhere stories live. Discover now