Очите ми се отвориха и погълнаха светлината на деня.Станах от леглото доста трудно , телефона ми извибрира отново . Прекарах пръсти през косата си и реших най- накрая да видя какво става. Грабнах телефона си. Честно казано се чувствах ужасно . Погледнах към екрана..
- Охххххх..
Бях си оставила мобилните данни включени"Имате съобщение"
(Непознат номер)
3:40
Спиш ли?3:50
Крис?3:55
Крис ..Ммм..3:56
Лека нощ3:57
...Ако можеше да говорим..Както и да е..Забрави3:58
Крис..Аз..3:59
Сладки сънища6:30
Мммм6:32
Хей..
(Съобщението изпратено)6:33
Лол Хей6:33
Виктор..?
Защо не спиш ?
(Съобщението изпратено)6:34
А ..Ти ?
Да аз съм.6:34
:(
(Съобщението изпратено)6:35
Ох..Крис добре ли си ?Пръстите ми се поголебават ,погледа ми се отмества ,очите ми се затварят ,поемам си дълбока глътка въздух.
6:40
Да
(Съобщението изпратено)6:41
За какво искаш да говорим?
( Съобщението изпратено)6:50
...Може ли да те видя?6:51
Къде си ?
(Съобщението изпратено)Чух трясък ,нещо се удари в прозореца ми .
Отидох до прозореца и видях Виктор как гледа към мен6:54
Ок
(Съобщението изпратено)6:55
Чакам теОставих си телефона и започнах да се оправям . Беше рано ,но ..ако нещо стане ще кажа ,че тръгвам за училище .Ако видят Виктор ще кажа че сме се оговорили да ходим заедно.Обух си черните скъсани дънки ,бял мек половер,защото знаех ,че ще ми е студено,сресах си косата измих си зъбите ,обух си черните кецове ,взех си чантата и тръгнах. Слязох по стълбите и отпред беше той ,както винаги в черно ,пушейки цигарата си ,отворих входната врата и излязох .
- Хей ..
-Ох ,хей ..(Каза той и захвърли цигарата си на пода ,стъпвайки я.)
- Аз..Ъмм..За вчера..( Сърцето ми ускори ритъм..Нямам си и на представа какво правех в момента ,приближих се към него и го прегърнах силно ,той беше изненадан и ме гушна,тогава усетих как болката се разпространява в тялото ми ,смръщих се и го отблъснах ,на лицето ми бе изписана болка.)
- Хей ..Какво има ?
- Нищо..( Отвърнах аз с необичайно дрезгав глас ..)
МАХНИ МЕ ОТ ТУК!