3.

508 47 4
                                    

Хурлын танхимд:
"Сайн байна уу? Бид "Ka×t" баг байна.
2015 онд анх үүсгэн байгуулагдсан ба одоогоор нийт 12 хэргийг амжилттай мөрдөж барьсан байгаа.Гишүүдийнхээ багахан танилцуулгыг хийе.
Манай баг нийт 5 гишүүнтэй.
Намайг Кэйла гэдэг.
Энэ багийг удирдан ажилдаг.

:"Сайн байна уу? Зое гэдэг"

"Сайн байна уу?Намайг Минжү гэдэг."

:Сайн байна уу?Ина гэж дуудахад болно оо ?"гэсээр бөхийцгөөлөө.

: ..."Танилцуулах хэрэгтэй юм үү?"багийхандаа хандан хэлсээр нүдээ эргэлдүүлэн"Луй" гэж сонсогдохоор шивнэв.

"Багаа танилцуулж дууслаа.
Ингээд гол ажилдаа орцгооё ,бид хэрэгтнүүдийг барихаар нилээн их судалсан.Өмнө нь амжилтгүй болсон ажилгаануудаас үзснээр бид нэгэн төлөвлөгөө гаргасан байгаа.Цагдаа хүн гэхээрээ заавал цагдаа хувцастай энд тэндээ зэвсэг зүүсэн байх ёсгүй.
Тэр алуурчдыг ийм байдалтай барина гэвэл ч бүтэшгүй."

"Эрэгтэй хүн архи,казино,эмэгтэй хүн гурваас болж амьдралаа алдахад хүрдэг.Энэ зүйл дээр үндэслэн гаргаснаар бид цагдаа гэдгээ мэдэгдэхгүйгээр тэдэнд ойртон барих төлөвлөгөөтөй байгаа.
:"Хэрвээ та нарт аюул тохиовол яах вэ?"

Ина:"Хэрвээ бидэнд аюул тохиох юм бол бид тусгай төхөөрөмж ашиглан та бүхэнтэй холбоо барих болно оо.
Кэйла:"Өөр асуулт байхгүй бол ингээд хурлаа өндөрөлөе."
****
Залуус бүгд зурагт тойрон суух ба зурагтны цаанаас нухацтай гэгч нь ярьж буй хүнийг л анхааран үзэж байлаа.

"Тэгэхээр бидний дараагийн бай бол "JST" грүүпийн захирал Дэвид.
Түүний аав хүнд өвчнөөр өвчлөн амь тавихдаа өөрийн суудлын түүнд өгсөн гэсэн мэдээлэл байдаг.Харин тэр өчигдөр Америк луу ниссэн байна.
"JST"грүүп хөрөнгөө Америкийн хамгийн том Казино болох "Fremont"гэх газар хадгаладаг.Та нарын үүрэг бол тэр "Fremont" Казиногийн агуулахыг дээрэмдэх,JST-гийн захирлыг цааш нь харуулах.Бусад зүйлсийг би зохицуулах болно.За амжилт залуусаа бид хоёр хоногийн дараа ажилаа эхлэх болно"хэлж дуусаад даллалаа.
****
Үд дунд хүртэл залуус гэртээ амарсныхаа дараа Pool-billiard тоглохоор гарцгаалаа.

Жин:"Намжүүнаа тоглож чадна гэдэгтээ итгэлтэй байна уу?

Намжүүн:"Яаа битгий ингэж сул дорой болгол доо хэмээн гараараа дохих аядан
"сурнаа ойлгов уу сурна."

Tell me! How I dIe?Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt