Жэнни нийлдэг хэсэг охидуудтайгаа хамтдаа кафе орон энэ тэрийн талаар ярин сууцгаана.
Нэг найз нь Жэнни гээс "Нөгөөдхөнтөйгөө уулзсан уу?"
хэмээн асуухад Жэнни ууж буй Американногоо ширээн дээр тавин "Тийм ээ"
хэмээн баярлан хэлэхэд охидууд цөм хашгиран баярлацгаав.
"Тэгээд та хоёр юу хийсэн.Ммм?""бид хамтдаа парк орцгоосон,бас кафе орцгоосон"
"Аххх үнэхээр гоё юм аа"
"Азтай юм"
"Тэгээд тэр хаана сурдаг гэж байна.Гайгүй айлын хүүхэд үү?"
"Чамайг хүргэж өгсөн биз дээ"
гэх мэт асуултанд булагдсан Жэнни эцэст нь
"Дуугаа байцгааж байлдаа би бүхнийг ярьж өгье"
хэмээн хэлэв."Хммм...Тэр сурдаггүй ажил хийдэг гэсэн.Гэхдээ юу хийдгээ хэлээгүй.
Бас ямар хүнийг нь ч би сайн мэдэхгүй байна.Гэхдээ тэр надад үнэхээр таалагдсан.Бас бага зэрэг..."гэсээр дуу нь алга болоход хариултыг нь байж ядан хүлээх найзууд нь тэвчилгүй
"Бага зэрэг юу гэж вэ?Хурдан хэллдээ"
хэмээн хашгирахад Жэнни
"Юу ч биш дээ." гэсээр яриагаа өндөрлөв.Хэсэг дуугаа хураацгаан суусан найзууд нь гэнэт Жэннигийн хэлсэн үгнүүдийг санацгаан ам нээв."Айн!Тэгвэл тэр залуу чинь чамаас хамаагүй ах юм байна шдээ"
"Уулзаад дэмий гэж бодогдохгүй байна уу"
"Үгүй дээ.Надад таалагдсан гээд байхад.Харин та нар надад яаж хайрыг таньж мэдэх эсэхийн талаар зөвөлгөө өгөөч" гэж Жэнни хэлэхэд хамт суух охид бүгд захад суух нэгэнлүү хүндэтгэсэн маягаар хоёр гарынхаа алгаа дэлгэн заацгаав.
Тэгэхэд өнөөх охин ханцуйгаа шамлан сүртэй гэгч нь Жэнни лүү дөхөн суугаад ярьж эхэллээ.
"Ийм байдаг юм.
Хайрыг амтлаад л таньж мэддэг байх хэрэгтэй.
Чи нэг залууг үнслээ,түүнтэй үнсэлцлээ гэхэд ам руу чинь хийсэн хэлнээс нь тэр хүн чамд тохирох уу үгүй юү гэдгийг мэдэж болно.
Нэг бол чихэр шиг амтагдана.
Эсвэл огиудас хүрнэ.
Ийм л байна"
VOCÊ ESTÁ LENDO
Tell me! How I dIe?
Ação"Гэмт хэргийн түүхэнд томоохон нэртэй бүлэг хөлсний алуурчид нууцлаг хүний удирдлагын дор аллагаа явуулдаг ба тэднийг "BT21" гэж нэрлэдэг.Одоогоор тэднийг ангуучилахаар цагдаа нар шилдэг баг болох"Ka×t" багаа явуулсан бөгөөд хөлсний алуурчдыг мөрдө...