Po co Ci to?

18 0 0
                                    

Po co Ci to jest?

Często w sferę pożycia przedmałżeńskiego i małżeńskiego wchodzi pytanie „Po co Ci to jest?".

Jest piękny wieczór. Siedzimy w nowym mieszkaniu i Ty już układasz w głowie gdzie powiesisz jakieś retro obrazy. Leniwie podążasz wzrokiem za reklamami w Internecie . Super OFERTA! Przecena! Szczotka do kibla za 19.99. Jest ładna i idealnie pasuje do wystroju wnętrza Twojego mieszkania. No i zajebiście, tego właśnie brakowało w Twoim mieszkaniu. Bierzesz kartkę, długopis, zapisujesz:

„1. SZCZOTKA DO KIBLA

2. Pojemnik z dozownikiem na mydełko, za 7.99."

Dajesz kartkę swojemu ukochanemu i nagle słyszysz ten znany Ci już tekst: PO CO CI TO?

Mężczyzna chyba nie zdaję sobie sprawy, że kobiety nie wypróżniają się kwiatkami i czasem zostawiają ślady po sobie w łazience. On sobie powinien zdawać z tego jak wygląda to u niego.... Pytanie o szczotkę do kibla chyba powinno pozostać pytaniem retorycznym. Moją odpowiedzią chyba najlepszą z możliwych było milczenie i wzrok mówiący „żeby umyć kibel po sraniu." Chyba tak prostym językiem zrozumiałby to każdy.

- Oczywiście skarbie, że Ci to kupię!

Jakże ja kocham tą istotę. Właściwie kupiłabym to sama, jakbym mogła wychodzić z domu.

I jak tu nie kochać takiego mężczyzny? Może właśnie to jest odpowiedzią na pytanie „CO TO JEST MIŁOŚĆ?", albo „ZA CO KOCHASZ SWOJEGO PARTNERA?".

Właśnie za to!!! Właśnie za takie kwestie!

I wiecie co kobitki? Dostałam super dozownik na mydło i szczotkę do kibla, która idealnie pasuję do wystroju wnętrza naszej łazienki. Podziwiam często tą szczotkę, idealnie się wkomponowała. Można jej teraz używać i być dumnym z takiego zakupu, a wy też tak macie?

Nieperfekcyjna Pani DomuWhere stories live. Discover now