Lassan nyomtam le a kilincset és a lehető leghalkabban nyitottam ki az ajtót, annyira, hogy a fejemet betudjam rajta dugni. Amint, ezt sikeresen végre hajtottam a szemeim a kétszeresére kerekedtek, amikor megláttam az ajtótól két lépésre álló vigyorgó srácot, ahogy engem néz. Omo ez, de ciki.
-Te mit csinálsz?-kérdezi vigyorogva.-Csak nem leskelődsz utánam?-húzza fel egyik szemöldökét.Ennél kínosabb már nem is lehetne... A végén még ki rúgnak aztán Soramék jól leszidnak.
-Nem hallasz?-nyúl a kilincshez, így jobban szemügyre tudott venni. Hatalmas sötét barna íriszeivel folyamatosan pislogott.-Talán néma?-vakarja meg a tarkóját. Néma? Én?
-B-bocsánat.-nyögöm ki.
-Szóval tudsz beszélni.-jegyzi meg mosolyogva.
-Igen.-hajtom le fejemet. Kérlek, ne rúgj ki, még csak most kezdtem ...
-Szóval...-fordít nekem hátat és a tükörhöz sétál, ami az ajtó melletti oldalt beborítja.-Tetszett?-Haja igazítását abba hagyta és szemeimet kereste.
-Elnézést?-nézek rá nagy szemekkel.
-A tánc... tegnap raktam össze a koreográfiát.
-Áh, ön táncos?
-Koreográfus vagyok.-mosolyog rám. Meglepő milyen közvetlen.-És te? Hogy kerülsz a Jeon birtokra?-nevet fel.
-Elnézést, de nekem mennem kellene...-mivel még mindig az ajtóban állok, így tisztán hallom, ahogy valaki jön fel fele. A végén, ha nem is emiatt, de akkor más miatt kirúgnak és tényleg meg akarom tartani ezt az állást.
-Menj csak.-teszi zsebre kezeit.Gyorsan becsuktam az ajtót és a lépcső irányába mentem.-Maga mit csinál itt?-Magas, barna hajú, hatalmas szemekkel és dús ajkú gyönyörűség állt meg velem egy lépcső fokon. Itt csak ilyen helyes emberek élnek? Mennyien lehetnek még? Vagy csak ennyien laknak itt? Végül is..., aki az erkélyen állt... vele még nem találkoztam.-Nem hall?-szól rám erélyesen. Olyan... aranyos kinézete van és ilyen mogorva? Hát persze, én hülye! Én itt dolgozom... mit is hittem.
-T-takarítottam.-hazudtam.
-Remélem száz százalékos munkát végeztél.
-Igen.-hajoltam meg. Ő pedig elsétált. Az az illat felhő, amit itt hagyott..., ha van mennyei illat ez az. Egy fiúnál sem éreztem még ilyen illatot... édes... még is férfias. Aigo, az illatával megbabonáz.Sun-Hi szemszögéből:
Aish, de fáradt vagyok! Papír, papír és dossziék. Por, na meg persze por... Aigo, de fárasztó.
De a főnök széke eléggé kényelmes, most tesztelem, persze csak azért, hogy ne, hogy valami gond legyen... kit hülyítek ő nincs itt. Amit nem tud, nem fáj neki.A nagy takarításban fel sem tűnt ez az ablak, ami a szék mögött van. A kilátás pedig a belső kertre nyílik. Vajon hány hektár lehet ez a birtok? És honnan van ennyi pénze? A nap lassan lemegy. Narancssárga váltja fel a szép kék ég színét. Az ég tiszta. Elég sok madár élhet erre... én hülye! Hisz majd nem az erdőben van a birtok. Fák, fák mindenhol. Gyönyörű kilátás.
YOU ARE READING
Csak egy cseléd
FanfictionSzépen megtanultam hazudni. De, hiszen mit vár az ember, ha a testvére és haverjai nőket hoznak és dugják őket. YoonGi, ugyan ezt tette a szakításunk után.. +18 jelenetek is találhatóak benne