18+ rész
Vonzódom hozzá. Vonzódom Jungkookhoz, nem tudom miért, de egyszerűen elképesztő mit érzek, amikor a közelében vagyok. Vágy, utálat, mégis azt akarom, hogy a közelében legyek.
Nagyon dögös, mi több elképesztően néz ki. Egyenesen előtte álltam meg, ebben a ruhában szinte meztelennek érzem magam. De nem félek tőle, most, valamiért minden aggodalmam szerte foszlott. De miért? Félnem kellene, bármikor megölhet, nemcsak engem, hanem a barátnőimet is. További gondolataimat kezei taszították ki elmémből. Meleg, bársonyos mancsai combomat érintették. Lenéztem rá, egy kis mosoly figyel rám fel.
-Tehát, hogy akarod, hogy legyen?-combjaimat erősebben megfogta és magára húzott. Lábaimat széttárta, s elhelyezkedtem ölében. A szívem örülten kezdett dobogni, izgatott lettem. Kezeim Jungkook vállát fogták, ami neki csak tetszett.A szívem mégis egyre gyorsabban és gyorsabban ver, normális ez? A végén még ő is megfogja hallani...-Sun-Hi.-simított végig arcomon, majd le haladt nyakamhoz. Mellemen is lesiklott keze és a bugyim peremén állt meg.-Most már nem mersz ellenszegülni, igaz?-kezeit egy hirtelen mozdulattal vezette fenekemre. Erősen belemarkolt, aminek köszönhetően megemelkedtem rajta és egy halk sóhajt engedett ki ajkam.
Jungkook mosolya szélesebb lett, bizonyára nagyon elégedett magával. Fenekemet újra letettem az előző helyre, hiszen kezei szorítása is gyengült. Amint szemeibe néztem újra megismételte az előzőt. Sóhaj hagyta el megint számat, ami tetszett neki.-Ha nem feküdtünk volna le egymással, azt hinném szűz vagy.-kezei simogatni kezdték hátsómat. Izgatottabb lettem, tetszett, ahogyan megszorította hátsómat.-Kérdezni fogok valamit, azt akarom válaszolj őszintén.-húzott közelebb magához, pedig így is közel voltam.Bólintottam, amíg hangját újból meg nem hallottam, csak arra gondoltam, vajon mit fog kérdezni. Talán a lányokról? Rólam? Magáról? Személyes dolgot? Mit fog kérdezni?
-Hány sráccal voltál eddig?-Hát nem erre számítottam...-Őszintén! Rajtam kívül.
-Egyel.-néztem szemeibe. Nem az a lány vagyok, aki szeret minden fiú szobájában megfordulni...
-És... azzal az egyel, hányszor szexeltetek?-Arcom teljesen lángba kapott. Miért kérdez ennyire intim dolgokat?-Hallottad, amit kérdeztem.-fogta meg államat.-Őszintén.-Senkinek nem szeretek a szexuális életemről beszélni, sőt, hanyagolom is a témát. Ez személyes dolog, mégis köteles vagyok... nem egy egyszerű srác ölében ülök most. Ezt sosem felejthetem el!
-Kétszer.-sóhajtottam fel. Arcomat azonnal elakartam fordítani, de Jungkook keze még mindig fogta a államat, mit ne mondjak meg se tudtam mozdítani arcom, annyira erősen tartotta.
-Kétszer...-ismételte el. Legszívesebben most azonnal ráordítanák, hogy neki ehhez semmi köze és nem illik, ilyet kérdezni, meg persze nem tudja mi történt, tehát ne vonjon le következtetéseket, de ezeket mind magamba kellett folytanom.-Ennyire megrémisztettelek, hogy hozzám sem mersz szólni?-arckifejezése megváltozott érzelemmentes maszkot vetített felém.
-Egyszerűen nem tudom, mit szabad és mit nem...-suttogtam.
-Mit szabad, mit nem?-vonta fel szemöldökét.-Szexelned velem, azt szabad. Mással ki van csukva, sőt máshoz sem érhetsz sehogy sem! A srácok tudják, de ha mégis, netalán megtörténne mindkettőtöket megölném.-Megölne...-Csak, hogy tisztán láss.-biccentette oldalra fejét.-A többit pedig mind szabad. Nem rabszolga vagy... takarítanod nem kell. Nem értem eddig miért tettétek, vagyis nem tudtátok mire szerződtök így már érthető, de egyáltalán nem kell. Azt sem bánnám, ha nálam lennél. Nem akarlak a karjaimon kívűl tudni, ugye világos?-húzta le államnál fogva fejemet. Farkasszemet néztünk, szemei csillognak, gyönyörű. A szívem újra felgyorsult és próbálom leplezni, mennyire tartok tőle.
-Tehát... költözzek a szobádba?-kérdeztem meg.
-Majd holnap, ma más dolgunk van.-suttogta.
-Más dolgunk?-kérdeztem vissza suttogva.
-Igen, bébi.-Kezét elvette államról, mégis ugyan ott maradtam. Centikre volt a szája tőlem. Kezét tarkómra vezette megsimogatta hüvelyujjával ajkamat, majd magához húzott. Ajkai ajkamat kezdték el támadni. Heves, vágy teli csókjától a hideg is átfutott rajtam. Testem magától kezdett el reagálni érintésére és támadó ajkára. Kezeim válláról arcára simultak, míg testem mozgásba kezdett. Csókunk kezdett egyre forróbb lenni, nyelvét átvezetve masszírozta enyémet és így fordítva is. Mintha a negatív és a pozitív pólus össze találkozni, ahhoz tudnám hasonlítani a helyzetet. Nem tudok elszakadni tőle, mámorító. Amíg Jungkook kezei nem kezdték újból fenekemet markolni, rá sem eszméltem, hogy vonaglom rajta. Kezeim ingéhez nyúltak, tépni kezdtem róla, amint sikerült teljesen érzékelhetővé tenni izmos hasát, végig simítottam rajta, karjain lesegítettem az inget, közben egyszer sem szakadtunk el egymástól. Egyre csak nőtt és nőtt bennem a vágy Jungkook iránt. Te jó isten mennyi érzelem van bennem, most, és mind ő miatta! Aki meg is ölne, annyira veszélyes, még is tetszik. Mindig szerettem a tűzzel játszani, most pedig élő nagyságban vele szórakozom.
YOU ARE READING
Csak egy cseléd
ספרות חובביםSzépen megtanultam hazudni. De, hiszen mit vár az ember, ha a testvére és haverjai nőket hoznak és dugják őket. YoonGi, ugyan ezt tette a szakításunk után.. +18 jelenetek is találhatóak benne