-Lássatok hozzá!-jön be tálcákkal a szakácsunk, az ételeket leteszi az asztalra és mindenki szemügyre veszi az ételeket.
Jungkook kifog akadni, ha megint a munka miatt nem jön haza Jimin...Senki nem nyúlt semmihez... kínos csend ült a gőzölgő ételek körül ülök közé.
-Ez így eléggé kínos.-jegyzi meg tarkóján végig simítva J-Hope.
-Mutatkozzatok be.-javaslom a lányoknak.
Sun-Hi szemszögéből:
Mutatkozzunk be? Ez végül is nem nehéz. Egész idő alatt valaki tekintetét érzem magamon. Nem volt jó ötlet ennyire előre ülnöm. Lehet helyet kellene cserélnem Soraval? Viszont, akkor mindenki furcsán nézne rám...
A teríték alapos szemügyre vétele után végre volt elég bátorságom az asztal mögött ülőket is feltérképezni. Velem szemben egy fekete hajú, hosszúkás arcú, nálam bizonyára sokkal idősebb srác ül. Szemeit le sem veszi kezében világító telefonjáról.Tőle jobb oldalra szőke baba arcú srác vizsgálja a behozott ételeket. Fiatalnak tűnik, de a mellettem ülő lányt elnézve a főnök húgát; Haneult nagyon érdekelheti, ha annyira bámulja, a fiú pedig még csak észre sem veszi. Szöszi mellett magas barna hajú srác foglalt helyett. Ő készítette el minden bizonnyal a vacsoránkat. A velem szemben ülő srác másik oldalán egy csoki barna hajú srác ült, aki a kezére támaszkodva figyelte a barátnőmet. Száját állandóan harapdálja. Várj, mi? Barátnőmet nézi?? Fejemet gyorsan a barna srác tekintete felé fordítottam. Sora. Miért bámulja Sorat? Jól van nem kell túl reagálnom. Hisz, lehet csak tetszik neki unnim.
-Akkor kezdem én..., ha ti nem.-szólal meg mellőlem Hani. Mindenki érdeklődve figyelte kivéve két embert...-Hani vagyok. Az éven fejeztem be a sulit. Leginkább a bajkeveréshez értek.-nevet fel kínosan.
-Ezt valahogy már tapasztaltam.-szólaltam meg.
-Donsaeng, miért szólsz közbe mikor az unnid beszél?-néz rám. A többiek nevetni kezdek.
-Hány éves vagy Hani?- kérdezi a mellettem ülő Haneul.
-17.-igazítja meg haját.
-Ne haragudjatok a késésemért.-sétál be egy veres hajú igen csak jó képű srác.
-Munka?-kérdezi Haneul.
-Igen..., de holnap szabadnapom van.-ül le Sora mellé.-Oh... Park Jimin.-mosolyog a mellette ülőre.Sora szemszögéből:
Állandóan figyel... Direkt nem néztem rá vagy másra sem, kivéve a lányokra. Most pedig itt van az erkélyes srác. Szemtől szemben még jobban néz ki és mellém ült.
-Park Jimin.-mosolyog rám.
-Han Sora.-mutatkozok be én is. Hallom, ahogy Taehyung hangos krákogásba kezd. Mindenki fel figyel rá. Mire tekintetét rólam a főnök húgára szegezi.
-Ha már mindenki itt van együnk.-javasolja.
-NamJoon?-kérdezi a nem rég érkező. Ki az a NamJoon?
-Elutazott.-szólal meg a főnök.-Ti pedig elsőnek fejezzétek be a bemutatkozást.-néz ránk a főnök.
-Sun-Hi a nevem. 17 éves vagyok és keményen fogok dolgozni.-mi lett Hivel? Sosem volt meg ennyire határozott.
-keményen fog dolgozni.-ismétli el a szőke hajú srác a többiek hangosan nevetni kezdenek rajtunk kívül. Ebben mi volt a vicces?
-Suga, fejezd már be! A lányoknak rosszul esik, nem látod?!-szól közbe Haneul.
-Te nem mutatkozol be?-kérdezi a mellettem ülő srác.
-Oh... A nevem Han Sora. 17 éves. Félig japán, félig koreai.-nézek végig asztal mögött elhelyezkedőkön. Taehyung, még mindig nem néz rám, csak a vele szemben ülő Haneult figyeli, aki engem néz.
-Úgy hallottam a japán lányok jók az ágyban.-szólal meg a mellettem ülő Jimin? Igen, azt hiszem ezt a nevet mondta. Várjunk mit mondott? "japán lányok jók az ágyban"? Ez most felakar szedni?
-Állítólag, olyanok, akár a vadmacskák.-folytatja Taehyung. Fejemet egyből rá kapom, tekintetünk pedig találkozik. Bambán figyel közben ajkát lassan nyalja végig. Ha most kitálal én az este folyamán megfojtom!
-Oppa!-szól rá Haneul.
-Együnk.-mondja kuncogva a főnök. Ez fantasztikus ezek most rajtam nevetnek, csak azért mert japán vagyok...
YOU ARE READING
Csak egy cseléd
FanfictionSzépen megtanultam hazudni. De, hiszen mit vár az ember, ha a testvére és haverjai nőket hoznak és dugják őket. YoonGi, ugyan ezt tette a szakításunk után.. +18 jelenetek is találhatóak benne