-El kell onnan húznotok! Most. A többieknek is, mindenkinek. Az apja megtudta, hogy él. Nyomoznak a csaj után. Bárki megmondhatja, ha veled látták vagy valamelyikőnkkel. Menjetek el a rejtekhelyünkre, mindenki!
-De nem látták velem egyszer sem.
-Jungkook, nyíltan lesmároltad, elfelejtetted? Nem kevesen látták. HÚZZATOK EL ONNAN, BASZD MEG, OKÉ?-ordított.-Én is oda megyek, szólok YoonGiéknak is.Letette a telefont. Egy másodperc alatt álltak össze a tervek fejemben. Igen, ez kell most! Megnyomtam az íróasztalom alatti piros gombot, amit mindenki tudott, hogy mit jelent. "CSOMAGOLJ VAGY MEGHALSZ'' Mielőtt a lányokat ide hoztuk mindenki tájékoztatást kapott Sun-Hiről. A többi lány csak veszélyben van, nem is kellett volna felvennünk őket, de Hi maga sosem jelentkezett volna...
-JUNGKOOK, MI EZ A NYIVÁKOLÁS ? TŰZ VAN?-rohant be kezeit füléhez tartva Hi.
-CSOMAGOLJ MINDENT. MOST!-ordítottam rá. Bólintott és úgy látszik felfogta, miért vártam, hogy ellenkezni fog? Ha nem tűnünk el fél órán belül, mindenki halott lesz. A védelmünk nem tart sokáig, főleg, ha démonok kezdik el ostromolni a védőfalat. Istenem! A vijjogás, amit a gomb megnyomásával bocsátottam, ki két perce alább hagyott. Így feltudtam hívni a nővéremet és YoonGit, hogy körültekintőek legyenek és hogy a rejtek házhoz jöjjenek. Ki futunk az időből, ha nem indulunk el, most!
-MINDENKI KÉSZ?-ordítottam fel és kettesével szedtem a lépcsőket. A legfontosabb, hogy Hi védve legyen és mellettem. A srácok tudnak magukra vigyázni a két lányért pedig nem kár, ha oda vésznek.Hi épp a bőröndjét cipzároszta össze, amikor beléptem. Felkaptam egyik kezembe a bőröndöt, másikba erősen Hi kezét markoltam.
-A lényeg, hogy bízz bennem, rendben?-néztem szemeibe.-Ne ellenkezz vagy kérdezz csak kövess és bízz bennem! Menni fog?
-Jungkook, mi ez az egész?-kérdezte remegő hanggal.-Ég a ház?-Ha égne még bent lennénk, hogy csomagoljunk? Nem valami okos lány...
-Ha nem teszed, amit mondok, biztosan mondom megfogsz halni.-és nem az én jóvoltamból, édes.
-Gyere!-húztam ki magammal. Mire leértünk az aulába mindenki ott sorakozott, kivéve YoonGit, Haneult és Namot. Mivel mindhármukkal beszéltem nyugodtabb vagyok a két csaj, akik Hi barátai itt vannak. Meg kellesz szabadulni tőlük, ha nem akarunk feltűnést kelteni a démonoknak. Ha nem, mi iktatjuk ki őket, majd ők teszik meg Hi szeme láttára.
-Mindenki ismeri az utat, úgy ahogy az egész tervet.-néztem körbe.-Ha rátok támadnának tudjátok mit kell csinálnotok. Mi megyünk elől, Hit nem veszíthetjük el, ő a kulcs mindenhez, de rátok is szükség van. Fogy az időnk, lassan a démonok ide találnak, mennünk kell. Készen álltok?
-Kérlek Jungkook, hányszor csináltunk már hasonlót?-vigyorgott Taehyung. Magabiztos mint, mindig.
-Mellesleg, hiányzott ez a kis veszély.-vicsorított Jimin.
-De legyünk figyelmesek és lehetőleg kerüljük a feltűnést!-helyeselte saját szavait Hoseok.
-Nálam lesz minden fegyver én fogok utánatok menni.-közölte Jin.
-Én leghátul, stipi stop!-jelentkezett Jimin.
-Aigo! Én akartam...-bosszankodott Taehyung.
-Miről beszéltek?-kérdezte az egyik lány, aki Hoseok oldalán állt. Senki nem törődött kérdésével.
-Ha valamelyikőtöket elkapnának vagy ....
-Tudjuk szabadon használhatjuk az erőnket.-fejezte be helyettem Hoseok.
-Ideje mennünk!-Gyorsan elfoglaltuk a kocsinkat a házba egy időzített bombát indítottam el, ami negyed órán belül az égbe repíti a házat. Kár érte, apám kedvence volt. Majd megbékél... vagy rongyosra ver miatta...-Csatold be az öved!-szóltam Hire, aki remegő kézzel nyúl a biztonsági övért. A régi kedvencem, a szürke ferrarimal indultunk útnak.
Hi nem szólt egy szót sem, csak csendben ült. Megijedt a lány, ez érthető és még azt sem tudja mi vár rá és ki ő. Mennyire kifog készülni, te jó isten!
Már csak, úgy két órányira vagyunk rejtek háztól. A ház már rég romokban hever. Lassan Naméknak is felkellene zárkózniuk hozzánk. Jimin és Jin együtt utaznak, Jiminnek az autója, ami porsche volt lerobbant. Vitatkozás nélkül rendeződtünk és Taehyung állt be a sort zárni, látszott rajta mennyire örül. Fogadok, ő babrálta meg az autót, amíg Jimin Jinnek segített a fegyvereket bepakolni. Ravasz srác, ravasz. Tehát mögöttünk jött Jin , majd Hoseok és Taehyung. Nem bírnak magukkal. Mosolyogva kezdtem beletaposni a gázba. Szórakozni akarnak?
YOU ARE READING
Csak egy cseléd
FanfictionSzépen megtanultam hazudni. De, hiszen mit vár az ember, ha a testvére és haverjai nőket hoznak és dugják őket. YoonGi, ugyan ezt tette a szakításunk után.. +18 jelenetek is találhatóak benne