Sun-Hi szemszögéből:Visszacsókoltam. Visszacsókoltam. Aigo... Mekkora hülye vagyok! Hülye! Hülye! Hülye! Kezdem el verni kezemmel homlokomat. Megmostam tarkómat egy kis hideg vízzel, majd megtöröltem és vissza mentem a halban váró Jungkookhoz. Az egyik alkalmazottjával beszélt, amint hozzájuk értem el is küldte. Felmutatta nekem a szobakártyát és a lift felé invitált.
Néma csöndbe utaztunk egészen a huszonnyolcadik emeletig, ahol a kártyához tartozó szoba volt. Jungkookot követve, haladtam majd a kapott szobához érve kinyitotta és beterelt.
Leképedve néztem végig az egész szobán. Atya ég! Mennyibe kerülhet ez egy éjszakára? Az összhang teljes mértékben meg van minden tárgy és szín között. Egyszerűen hihetetlenül szép.
-Szeretnél itt egy szobát?-kérdezi, amint levette öltönyét.
-Ezt, hogy érted?-nézem ahogyan kényelmesen elhelyezkedik a kanapén.
-Ajándék? Fizetség? Jutalom?-veszi le közben kezéről arany óráját.
-Már bocsánat, de nem vagyok prosti.
-A barátnőm szeretnél lenni?-fel sem néz rám, csak folytatja tovább az óra levételét.
-T-tessék?-nevetve kérdezek vissza. Mi van vele? Velem ne vicceljen...
-Felejtsd el. Inkább öltözz le.
-H-h.-hökkenek meg rajta.
-Együtt fogjuk tölteni az éjszakát.-válaszolja egyszerűen.
-Nincs az az isten!-vágom rá.-Egyébként, miért nem mész a szobádba?-veszem kezébe öltönyét és nyújtom oda neki. Mire ő megragadja karomat és ölébe ránt. Tekintetünk pedig, mintha össze lenne ragadva el sem válik egymás nézésétől.
-Miért viszonoztad a csókot? Tetszett?
-Hiba volt... már mondtam.
-Magadnak is hazudsz az a baj.-suttogja, egyik kezét, amivel combomat fogja fejem alá teszi majd húzni kezd magához. Másodpercek töredéke alatt már száját érzem számon. Kikerekedett szemekkel figyelem, ahogyan ő lehunyja szemeit és mozgatni kezdi ajkait.
Hiába, próbálom eltolni magamtól, ő még közelebb húz testéhez. Felső testéhez teljesen hozzá vagyok nyomva kezeimmel. Engem megtartva áll fel és maga alá tuszkol. Semmi menekülő utam nincs. Talán, ha viszonzom csókját akkor gyengédebb lesz és eltudok alóla szabadulni. Így is tettem. Vissza csókoltam, sőt még fokoztam is az egészet. Lábaimat össze fontam a felettem fekvő felett. Mire ő nekem nyomta ott nemiszervét, hiába volt mindkettőnkön ruha. Ő ezt a mozdulatot jó párszor még megcsinálta. Az a baj, hogy kezdem élvezni, pedig nem kellene. Ajkai puhaságát már megszoktam, érintései amiket bőrömön hagy, perzsel. Hasam bizseregni kezd, ahogyan újra és újra nekem tolja ruha fedte farkát. Övét kezdte el piszkálni. Lábaimmal egyre inkább húznám magamra, de nem tudtam csak miután levette magáról nadrágját cipőjével együtt. Amint ezt megtette végig simított kezével testemen. Kulcscsontomtól egészen nemiszervemig. Ismeretlen érzés, nem tudom mihez hasonlítani, de kifejezetten tetszik. Voltam már fiuval, de soha nem éreztem ilyet egyel sem. Mint vele.
YOU ARE READING
Csak egy cseléd
FanfictionSzépen megtanultam hazudni. De, hiszen mit vár az ember, ha a testvére és haverjai nőket hoznak és dugják őket. YoonGi, ugyan ezt tette a szakításunk után.. +18 jelenetek is találhatóak benne