Hani szemszögéből:
Lassan fél órája hallgatok valamit, ami a petárda felrobbanásához hasonló hang. Nem, ez nem zene... Ez lentről jön. Ebben a házban még lent is lenne valami? Mivel nem tudok emiatt aludni jó lenne utána néznem. Felháborodottan nem csörtethetek oda, hogy "Hé te, hagyd abba amit csinálsz, mert miattad nem tudok aludni!" Leginkább kinevetnének, hogy egy alkalmazott mit pattog...
Nem sokáig kellett magamat győzködni arról, hogy tényleg megnézzem, honnan és kitől jön ez a hang. Remélem a lányok nem fogják megtudni, hogy én ilyenkor is kint mászkálok, jól leszidnának...
Na a mairól nem is beszélve... Találkoztam egy táncgéppel, aki ahoz képest kedves és egy bunkóval, aki alig vett ember számba. A vacsora közben is ott volt persze... sőt, ő főzött. Egy bunkó, aki tud főzni micsoda kombináció.Egy felújított fa lépcső vezetett lefelé, vajon ez a pince vagy ezen kívül még az is van? A főnök elég gazdag lehet, ha egy ilyen nagy házat megengedhet magának, főleg Koreaba. Hiszen elég drágák az ingatlanok, főleg egy birtok, hát vastag a főnököcskénk...
Lábujj hegyen haladtam lefelé, a hang egyre hangosabb lett, szinte fül süketítő. Egy öltönyös srác az, de a fentiek közül melyik lehet? Barna a haja, de nem látom az arcát...
A legalsó lépcsőfokon megálltam, onnan figyeltem, ahogyan lő.Nahát, itt lent külön ki van alakítva egy ilyen hely? De, minek nekik fegyver? Miért nem rendes lőtérre mennek? Azt, úgy nem tartanám annyira furcsának, mint ezt, hogy a házukban van...
De, amint látom a lövései egytől egyig pontosak. Omo, nem akarnák, így vele szembe kerülni! De, melyik fiú lehet, talán a táncos J-hope? Vagy az a bunkó, mennyei illatú? Illetve, még ült egy barna hajú srác az asztalnál, lehet ő? Mi van, ha a főnök és rosszul látom a fényektől a hajszínét? Aigo... aigo..., jobb lenne, ha vissza mennék!Már épp fordultam, mikor a folyamatos tüzelés, alább hagyott. Hátra sem mertem nézni, csak lassan kezdtem el lépkedni. Félek, ha észrevesznek tényleg kirúgnak! Aish, Hani, mikor fogsz már megjavulni? Tényleg csak a baj van velem...
-Kis cica, hova hova?-Jaj ne! Ne, ne ne ne... Nem, csak, hogy észrevett, de ez a hang... Ne, ne, ne, ne!-Fordulj meg szépen, ha már ennyire látni akartál!-Na, most van véged Hani!
Úgy tettem, ahogy mondta viszont, ahogy megállt előttem, még a szívem is megállt egy ütemre.
Megfog ölni? Mit csináljak? A vér is belém fagyott. Mozdulni sem bírok, szemeimet ellepték könnyeim. Megfog ölni.-Miért követsz? -A fegyvert, amit kezében tart fejem felé kezdi fordítani, majd le a szívemhez.-Láttad, hogy milyen pontosan célzok, igaz?-húzza félmosolyra száját. Bólintottam egyet, amire a jobb szememből kifolyt egyenesen le az államig egy könnycsepp. A fegyver tartó srác arcáról eltűnt a mosoly, de még mindig a fejem és a szívem között imbolygott. Csak álltam, minden energiám elpárolgott és vártam, hogy döntsön és meghúzza a ravaszt. -Nem díjazom, ha nem az van, amit én akarok.-Áll meg véglegesen a szívemnél.-Ha a szívedet eltalálom, akkor többé nem fogják összetörni. Már, ha törték össze. Csalódtál, már fiúban?-Egy húzással, kibiztosította a fegyvert, ami kattant egyet, majd újra felállt ugyan, úgy ahogyan volt.
-Ké-kérlek, ne-e ölj me-eg!-dadogom el, egész arcom a könnyes arcomtól nedves. Félek. Soha, nem kerültem még ilyen helyzetbe. Szája mosolyra görbült, majd meghúzta ravaszt.
YOU ARE READING
Csak egy cseléd
FanfictionSzépen megtanultam hazudni. De, hiszen mit vár az ember, ha a testvére és haverjai nőket hoznak és dugják őket. YoonGi, ugyan ezt tette a szakításunk után.. +18 jelenetek is találhatóak benne