1. Emely

39 3 0
                                    


Voorwoord:

Deel 1: Alien Emely's verhaal

Lees ook: "UFO Melanies verhaal" van galaxanni en de Engelse versie van mij boek: "Alien part 1: Emely's story." De Engelse versie van UFO komt later uit zeker lezen 😋!

Veel leesplezier 👽✨!

Gr. Galafree!





Dit verhaal gaat over Emely Barks. Emely is een nieuwsgierig, slim, vreemd en aardig meisje en bang voor de monsters onder haar bed, spinnen (ook al heeft ze een vogelspin) en allergisch voor honden (wat erg triest is want ze is dol op honden). Ze is 16 jaar, 67 dagen, 23 uur, 59 minuten en 2 seconden oud, dit houdt ze bij omdat ze zo kan weten hoeveel ouder ze is dan Harriet Barks haar jongere zus. Emely houd van: katten, honden, vogelspinnen, muizen, slangen, hamsters, Tokyo (dat de Hoofdstad van Japan), anime, mythen, legendes, appeltaart en Alice in Wonderland (dat is een boek). Emely woont in Bedfort vlakbij Cambridge en ze werkt in de Coffee Cup als serveerster. Ze zit op Cambridge University, heeft twee vriendinnen Lola Alice Springwood en Shary Loaln (Shary is verhuisd van Tokyo naar Bedfort) en twee pestkoppen Rose Thea en Milou Merell die haar een "Geek" noemen . Op alle vakken heeft ze een cijfer hoger dan de 9,5 (behalve op drama want ze is niet goed in acteren).





WARNING: vanwege een alien die niet goed kan spreken heb ik de woorden ook fout gespeld, even dat je het weet, deze zinnen zijn schuin gedrukt.

Alien (Dutch also on hold sry ;-;)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu