Toen we in het bos waren... Stond de ufo er nog!! OMG! "Oké en nu? Zou er iemand in zitten?" Vroeg ik terwijl Melanie naar de 'deur' toe liep. Toen drukte Melanie op een knopje en de deur vloog open.. OMG!! EEN ALIEN!!!!! Ik wou gillen maar Melanie hield mij tegen en de alien zag er nogal verbaasd uit dat we hier stonden. "Ehm... Hoi Alexiqua.." zei Melanie, met open mond staarde ik naar de alien die blijkbaar Alexiqua heette. "Mogen we binnenkomen?" "Ya kym mur binnun." Oké wat zei Alexiqua allemaal? Toch ging ik mee naar binnen, waar ik tassen vol make-up zag die Alexiqua snel verstopte in een klein soort afvalbakje. "Ehm... ik ben Emely?" Omdat ik niet wist of Alexiqua mijn naam wou weten zei ik het maar gewoon. "Ik ben Melanie, ik heb jou gisteren ook al ontmoet." Zei Melanie gelijk na mij. "Vind je Engels een lastige taal?" Vroeg Melanie. "Nie, willun wij wat drinken?" Antwoordde Alexiqua. "Ja lekker, wat heb je eigenlijk allemaal in deze ufo?" Vroeg Melanie. "Gewun een bed, tafal en uhni keuken." Zei Alexiqua. "Okè, maar wat voor drinken Alexiqua?" Vroeg ik. "Tee" antwoordde Alexiqua. "Ehm.. ja goed plan." Zei Melanie, ik stond alleen met open mond te kijken waar de tassen met make-up stonden, ineens dacht ik aan Lola die elke dag 1,5 uur naar de badkamer ging om zich te make-uppen terwijl er bijna geen make-up op haar gezicht had. "Wacht eens even, Lola heeft ook tassen vol make-up terwijl ze bijna geen make-up draagt. Fluisterde ik tegen Melanie. "Toevallig, Leila ook." Ik sta aan de grond genageld, zijn Leila en Lola ook Aliens? "Misschien zijn Lola en Leila ook aliens." Fluisterde Melanie lachend naar mij. Toen kwam Alexiqua terug van de "keuken" met drie mokken met een vreemd goedje dat totaal niet op thee leek. "Wat ga je doen met al die make-up" vroeg Melanie. "Ik wil wunen gaan op aarde vanwege vervuiling op Salunia en daarvoor moet ik camoefleren. Ik daarna gezin zoeken die kan mij opvangen." Ik zag dat Melanie's handen begonnen te trillen en dat haar gezicht in een vreemde plooi ging zitten, ook ik zat verbaast en geschokt Alexiqua aan te staren. Waarom, nou Lola woont in een pleeggezin heeft tassen vol make-up en is hier pas vorig jaar gaan wonen. "Ken jij Leila?" Vroeg Melanie geschokt. "Nee maar wel uhni Lelieia uhn Lolusia. Ken joe die?" WAT!! Lola klinkt overdreven veel als Lolusia, Lola is haar schuilnaam. Ik kan het niet geloven mijn BFF is gewoon een alien! "Dus jij zoekt Lolusia en Lelieia?Want ik weet wel waar ze zijn." Zei ik vol ongeloof (en ik was kwaad op mijn alien vriendin). "Fijn kunt jij mij naar zij brengen?" Vroeg Alexiqua. Ik knik en loop naar de "deur" toe.
JE LEEST
Alien (Dutch also on hold sry ;-;)
Science FictionEmely is een best normaal meisje totdat ze bij haar vriendin Lola logeert en erachter komt dat aliens bestaan en dat haar vriendin zelf een alien is! Ook komt ze erachter dat ze in groot gevaar is! ✨🌙👽