2. Lola

35 2 2
                                    

Eindelijk was het het half zes, ik had me dood gewerkt en was eindelijk klaar met mijn huiswerk. Sinds het bijna weekend was verheugde ik me op het logeren bij Lola waar het lekker rustig zou zijn, geen huiswerk, Coffee Cup en pestkoppen met overdreven veel make-up. Maar waar ik me het meest op verheugde was de zomervakantie, ik zou samen met Lola en Shary naar Japan gaan, tenminste dat zouden we totdat Shary's moeder had bepaald dat het een te verre afstand zou zijn en verbood Shary  om naar Japan te gaan en we gaan nu naar Parijs (tot ergernis van Shary's moeder). In elk geval ik was al druk aan het inpakken totdat mijn moeder woedend de verkeerde kamer instormde (tot ergernis van mij en mijn kat Kitty) Schreeuwend dat ik mijn kamer een keer moest opruimen totdat ze merkte dat dit de verkeerde kamer was en Kitty boos de kamer uit liep. En toen mam eindelijk weg was kon ik verder inpakken en dromen over wat we allemaal in Parijs zouden doen, ook al duurde het nog 4 weken tot de vakantie. Toen ik om kwart voor acht klaar was met inpakken kon ik eindelijk naar Lola.

Toen ik er eindelijk was stonden Lola en haar hond Max al op me te wachten die vrolijk met zijn staart kwispelde. "Eindelijk Em, dat duurde eeuwen!" Riep Lola en rende op me af, maar Max was haar voor en sprong boven op me. "Sorry we hadden file bij de weg naar Cambridge en we moesten Harriet bij Sasha afzetten." Zei ik terwijl ik Max van me af duwde en opstond. Toen ik eindelijk alle hondenharen en modder van mijn kleren af had gingen we naar binnen. Eerst zal ik je iets over Lola vertellen: Lola woont op een Boerderij 13,2 kilometer van Cambridge en heeft twee honden: Max en Shelly, ze heeft ADHD en is een erg vrolijk meisje. Verder is ze gek op de ruimte en wil astronaut worden. Toen we binnen waren rook ik de appeltaart al van ver, de appeltaart waar ik me de hele week op verheugde. En sinds ik dacht dat Lola gegeten en dat we gelijk naar de zolder konden,  toen we ineens een lichtflits zagen en we een harde knal hoorden, verbaasd renden we naar het bos waar iets of iemand was geland. Maar sinds ik niet een al te goeie conditie duurde dit 5 minuten, de afstand was 45 meter.

Alien (Dutch also on hold sry ;-;)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu