8. Voor altijd?

17 2 0
                                    

Toen we in de in de koepel waren zag ik een rode gloed uit een kamer komen en liep er op af. Toen ik in de kamer was zag ik de mooiste rode kamer ooit! Ik wou veel foto's maken maar ik kon mijn telefoon niet vinden... vreemd.
Ik keek de koepel nog wat meer door toen Leon naar mij toe liep."Ik zou weg gaan uit deze koepel, het is hier niet veilig!" Fluisterde hij bezorgd."huh waarom?" "HAAL MELANIE NU!!!!!!!!!!!!!!" Schreeuwde Leon terwijl Lola hem beetpakte en hem weg sleurde. Verbaasd keek hem aan waarna ik totaal panikeerde, toch rende ik naar Melanie en sleurde haar mee naar de deur.... DIE OP SLOT ZAT!!!!!! "Ehm, Emely waarom doe je zo vreemd?" Vroeg Melanie terwijl ze zich losrukte uit mijn greep. Ik hoorde Lola keihard lachen, wat me woedend maakte."We moeten hier weg!" Fluisterde ik woedend. "Waarom?" "Weet ik veel, dat zei Leon, het klonk heel dringend." "O, oké..." Fluisterde Melanie bezorgd. Terwijl ik de deur probeerde open te maken, vond Melanie een sleutel die Leon waarschijnlijk op de grond had gegooid."Kijk, een sleutel." Fluister-schreeuwde Melanie terwijl ze de sleutel aan mij gaf. "OMG, ik kijk of hij past!" Fluister-schreeuwde ik. Dat deed ik en hij..... paste. "YES!" Riepen we. Toen rende we weg....

We hadden al bijna anderhalf uur gerend toen we eindelijk bij een klein riviertje kwamen, we hadden dorst en waren uitgehongerd."Eindelijk, water." Zei ik terwijl ik het water begon te drinken en het weer uitspuugde. "Ieuw!! Wat is dit?!" Zei ik.

Alien (Dutch also on hold sry ;-;)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu