Ik keek nog steeds verbaasd naar het heelal. Melanie zat naast me en die keek net zo verbaasd, toen wees ik naar een blauw groenige ovaal."Kijk! Een planeet. Dat is dan nummer euhh 18? Ja volgens mij wel." Sinds we reisden en weer bij waren gekomen telden we planeten. Wie de meeste telde won! Als we ooit weer thuiskwamen..
"Emely, hoe kun jij nog steeds zo enthousiast en blij zijn?" "Nou, euhh omdat we miljoenen kilometers van de aarde zijn verwijderd en niet meer naar huis kunnen. Nou ja waarschijnlijk en dan is het handiger om het van de positieve kant te bekijken.""Wijze woorden, Wijze woorden."Reageerde Melanie.
"Dankje, ik neem dat aan als een compliment." Melanie lachte en zei "Nog een! Dat is dan mijn hmmm... 16e denk ik!""HA! Ik ben verder!" Zei ik
Toen ging de deur open en Leon kwam naar binnen."Hey! Komen jullie we zijn er bijna!" "Bijna waar?! Gaan we ergens heen?" Vroeg Ik.Leon knikte en we volgden hem naar de zitruimte waar een theekan stond. Melanie schonk voor mij en Haar zelf in. Leon praat over Salunia."Salunia is een hele mooie planeet, maar er is wel sprake van enorme vervuiling.." "Leon, hoe kan het dat jij al zo goed bent in Engels?" Vroeg ik.
"Ik was ook al op de planeet aarde ik werd 3 maanden eerder opgehaald." "Oh."
Melanie dronk haar thee en spuugde het daarna weer uit. "Wat is dit?" "Dat is Tee." "Het smaakt helemaal niet naar thee!" "Hmm.. Volgens mij smaakt het wel gewoon naar Tee." Zei Leon. "Over welke thee hebben we het?" "T-E-E." "Aha, ik denk dat ik t-h-e-e liever heb." "Oh dat hebben we ook. Ik vraag mijn zusje wel even." "Heb jij een zusje?" Vroeg Ik. "Ja Leila. Ik dacht dat je haar al kent." "Ja ik ken haar wel maar, ze heeft het nog nooit over jou gehad.."
Antwoordde Melanie. "Oh ja dat kan." Leila kwam binnen en zei:"We zijn er!!"Toen ze de deur open deed kon ik mijn ogen niet geloven. De grond was een mooie kleur paars en de lucht een zachte cyaan kleur. Ik zie geen wolken o.i.d.. Ik ging samen met Melanie naar buiten buiten, ik hield haar hand vast. Iemand heel lang begroette ons.
"Sayana moguihna harasuina 嗨,我是女王Sowatra." Ik had geen idee wat ze zei maar Melanie fluisterde: " Ze zei: Hi ik ben koningin Sowatra.""Euhh ik kan jou niet helemaal verstaan."
Zei Ik. "Oh ja sorry ik wist niet dat jullie de Engelsen waren." Lachte ze ons toe.
"Ik zei dat het fijn is om jullie te ontmoeten en trouwens, ik ben koningin Sowatra." "Oke dank u, ook fijn u te ontmoeten. Ik ben Melanie en dit is Emely."
Zei Melanie. Ze knikte en we volgden haar naar een rond koepel gebouw. Toen we aangekomen waren deed ze een deur open en zei: "Hier is jullie verblijf."
JE LEEST
Alien (Dutch also on hold sry ;-;)
Fiksi IlmiahEmely is een best normaal meisje totdat ze bij haar vriendin Lola logeert en erachter komt dat aliens bestaan en dat haar vriendin zelf een alien is! Ook komt ze erachter dat ze in groot gevaar is! ✨🌙👽