"Ehm.. Emely?" "Ja?" "Ik bedenk me nu net dat ik mijn waterfles ben vergeten in onze koepel! Ik ga terug, kom je mee?" "Euhh.. Weet je het zeker? Heb je hem niet ergens bij je?" "Nee Emely. Ik heb ben hem daar vergeten.." "Oke we moeten snel zijn!"
We renden door het bos en aan het begin van het bos zagen we een paar papiertjes fladderen. Ik kon mijn ogen niet geloven en ik keek verschrikt naar Melanie die er al net zo uitzag. Wij stonden op die papiertjes met erbij als tekst:
"surria Emely uhni Melanie" "Oh nee!" "We worden gezocht!"
"Laten we snel naar onze koepel gaan en je fles pakken!" "Ja laten we gaan!"
We liepen verder naar de koepel waar we geen aliens zagen. Gelukkig stond onze koepel op een afgelegen plek. Toen we de deur opendeden kwam er paarse rook uit. Ik deinsde achteruit en Melanie sloeg de deur dicht. We merkten op dat aan de zijkant de koepel gesmolten was. Gelukkig zaten wij niet in de koepel. Dus Lola en Leila wouden ons laten smelten! Gelukkig we er eerder al uitgerend. "We moeten Leon vinden!" Zei Ik. "Ja.. Ik had dit niet verwacht van Leila of Lola.." Antwoordde Melanie. "Kom! We moeten echt gaan voordat iemand ons ziet en we geëxecuteerd worden." zei Emely terwijl ik terug naar het bos liep, Melanie liep snel met me mee.
"Hoe weet je eigenlijk zeker dat het Lola en Leila waren die ons willen vermoorden."
zei ik.
"Geen idee! Misschien omdat ze ons kidnappen, ons in een huis stoppen en daarna horen we Lola als een gek lachen. Ze zijn psychisch gestoord!"
"Maar misschien heeft Leila er niks mee te maken..."
Zei Ik toen we ineens iets hoorden.
"在 suhn aeh 抓住他們!"
"OMG!!!!!! ZE HEBBEN ONS GEVONDEN!!!RENNEN!!!"
schreeuwde Melanie en we begonnen te rennen toen iemand ons ineens de bosjes insleurde. "He...! Hmp." "Shhhh, wees stil als je wilt blijven leven." fluisterde een bekende stem. "Leon?" fluisterde Melanie.
"Ja kom mee." stil sluipden we achter Leon aan totdat we bij een huisje aankwamen, waar ik twee aliens zag...
Leila & Lola!
Ik werd rood van woede en stormde op Lola af, ik gooide haar op de grond en stormde het bos in....
JE LEEST
Alien (Dutch also on hold sry ;-;)
Science FictionEmely is een best normaal meisje totdat ze bij haar vriendin Lola logeert en erachter komt dat aliens bestaan en dat haar vriendin zelf een alien is! Ook komt ze erachter dat ze in groot gevaar is! ✨🌙👽