We ging en naar het paleis om Shary, April, Leila en het andere meisje te bevrijden, ik had Melanie, Lola en Leon geïnformeerd. Ik had ze ook verteld over dat Shary wist dat ik hier was en dat ze gevangen was genomen. Toen we bij de ingang waren zagen we veel aliens. "Em, Leon dit is niet goed." "Geen zorgen ik heb een vriend die hier werkt." Toen liep iemand op ons af. "Hey! Er is nog een achterweg naar binnen geen beveiliging maar veel camera's, maar die heb ik uitgeschakeld." "Oké? En hoe kunnen we je vertrouwen, ik bedoel je werkt voor koningin Sowatra." Vroeg ik achterdochtig. "Sowatra?! Ha die "koningin" is het ergste persoon die ik ken!" "Kom jullie moeten naar de cellen toch?" "Wat?! Nee wij euh..." "Jullie moeten toch iemand bevrijden?" "Ja, wat heb jij hiermee te maken? We weten je naam niet eens!" Zei ik. "Mijn naam is Semoriul, Leonium is mijn beste vriend. Zullen we gaan." "Ja!" Zei Leon.
Toen we bij de cellen waren hoorden we stemmen
"Dus... wat nu?" "Weet ik veel dit is me nog nooit overkomen." Zei Iemand, ik verstond April "Ugh, in plaats van hier niks te doen heb ik een uitweg gevonden." "Sha— Hmp?!" "Stil. Wil je soms dat we gepakt worden?" "Nee maar." "Niks maar, kom mee." "Ik hoor jullie wel, kom tevoorschijn." Hoorde ik, we slopen naar de cel en ik zag iedereen zitten behalve Leila. "Waar is Leila?" "Wie? nog nooit van gehoord." "Ze is hier niet!?" Zei Melanie. "Nee dat zie je toch." Ik keek om en zag Melanie naar de grote deur rennen, ik rende naar haar toe.....*PANG*
We hoorden een schot
*PANG*
*PANG*
"Leon betekend dit iets?" Vroeg ik. "Dit is een traditie, als een alien zich niet goed gedraagt worden er drie opgepakt uit de cel, goed of niet ze worden vermoord. Iedereen behalve Sowatra vind dit niet kunnen." Zei Semoriul. "Semoriul, ze heeft jou iets wat gevraagd." Zei Shary. "Wat is er." Vroeg Sanny terwijl Melanie op de grond ging zitten. "Leila... Bloed... L-Lei- Leila... Leila is... Leila is dood..." "EN DAT IS DE DRUPPEL!!!!!!!!!!!" Schreeuwde Shary, ze stormde uit de cel, uit de deur langs Leila's levenloze lichaam naar de aliens. De aliens begonnen te schieten en Shary werd geraakt in haar hoofd, toch rende ze door naar de "officier" en begon ze als een gek de officier the slaan bloed spatte overal en de officier zakte in elkaar na tien minuten, de andere aliens renden bang weg, ik zag Shary bebloed, toen zakte ze in elkaar. "SHARY!!" Ik rende als een gek naar haar toe. "SHARY! WORD WAKKER!!! SHARY!!!" Schreeuwde ik en ik zakte in elkaar. "Shary... ga.. ga niet... dood...." ik zag Semoriul wazig alle andere aliens neerschieten. Hij rende de deur weer uit. Ik kon niet veel zien nog steeds van de tranen.. "KOM WE MOETEN VERTREKKEN!" Schreeuwde hij. "Shary...." ik bleef zitten, Lola zag het en sleurde me mee.
JE LEEST
Alien (Dutch also on hold sry ;-;)
Science FictionEmely is een best normaal meisje totdat ze bij haar vriendin Lola logeert en erachter komt dat aliens bestaan en dat haar vriendin zelf een alien is! Ook komt ze erachter dat ze in groot gevaar is! ✨🌙👽