11. Shary

17 2 0
                                    

                                                SHARY'S PERSPECTIEF:
Ik zit nu al een paar dagen in deze stomme cel met April en Sanni die alleen maar zit te huilen, ondertussen heb ik paar ontsnapping routes gevonden die ik nu geheim moet houden. Ik kan nog steeds niet geloven dat Emely hier ook is, waarschijnlijk is ze ontsnapt want ik heb haar hier nog nooit gezien, het enige eten dat we krijgen is goor en de naam is onmogelijk om uit te spreken. Ik hoor de hele tijd aliens praten over een of andere koningin Sowatra of zoiets, elk uur komt zo'n alien naar ons toe om te kijken hoe het met ons gaat die heeft altijd een tolk mee, hij is best aardig en heet Semoriul de tolk heeft hij niet meer zoveel nodig omdat April hem Engels heeft geleerd maar sommige woorden spreekt hij nog verkeerd uit. Een week geleden werdt ik door een alien genaamd Leonium meegenomen en die heeft ons in deze cel gegooid, niet die Leonium die was best aardig en volgens mij een vriend van Semoriul maar andere aliens. Toen werden we naar een cel gebracht waar ik Emely in een boom zag zitten ik werd woedend!! STOMME ALIENS!!!! Toen ik ze ging slaan kreeg ik een klap op mijn hoofd en werdt alles donker en toen ik weer wakker were was ik in deze cel. Semoriul heeft ons verteld dat Leonium ons komt redden met twee andere "aardbewoners" en Lolusia. Ik hoop dat Semoriul niet liegt want dan sla ik ook zijn domme alien kop in! Er komen vijf schimmen aan....

Alien (Dutch also on hold sry ;-;)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu