Toen we in het bos waren zag ik twee andere mensen en een groot ding dat op een ufo leek. En toen....... Stapte er iets of iemand uit! OMG!!! Lola ging er gelijk op af en ik stond aan de grond genageld. "Lola stop! Je weet niet eens of het gevaarlijk is! STOP!!" Terwijl ik helemaal flipte greep ik Lola bij haar arm en sleurde haar terug naar de boerderij, vanuit het raam zag ik de ufo opstijgen. Toen viel ik in slaap.
De volgende morgen werd ik ruw wakker gemaakt door de deurbel en ging ik met Lola naar beneden. Tot mijn verbazing stonden er twee meisjes voor de deur, ik hoorde een harde gil en zag ik dat Lola langs mij naar boven stormde. Wat gebeurd er?! " Nou eh.. kom maar binnen?" De twee meisjes kwamen binnen en toen zag ik.... Melanie! Omg wat deed ze hier, ik kende haar van de tekenlessen die ik nam en ik zag een meisje die ik niet kende. Maar Lola schrok sowieso van haar. "Melanie wat doe jij hier?" Vroeg ik. "Wij hoorden gisteravond een hard geluid en zagen een lichtflits en wij vroegen ons af of jullie ook wat hoorden?" Vroeg ze, ik stond aan de grond genageld (alweer) hadden zij het ook gezien, waren hun de figuren die we in het donker gisteravond hadden gezien? Toen riep ik Lola dat ze naar beneden moest komen, wat ze op een of andere reden niet wou. Toen gingen we naar de woonkamer en zette ik thee op en ging bij hun op de bank zitten."Ja we zijn ook naar het bos gegaan, jullie?" Beantwoorde ik haar vraag. "Ehm.. ja ik en Leila zijn gisteravond naar het bos gegaan en zagen een-" "UFO!!" Riep ik vol ongeloof. "Ja hebben jij en??" Lola, JA!! Ik dacht dat het een droom was." "OMG ik en Leila ok!" Toen Melanie dat Zie Kwam Lola binnen, het leek alsof ze had gehuild. Dus vroeg ik:"Lola, heb je gehuild?" Ze antwoordde niet en staarde naar de grond. "Zullen we anders met z'n allen naar de ufo?" Vroeg Melanie. "Dan kunnen we kijken of het echt was of een droom." "Nee dat kan niet ik zag de ufo opstijgen, net voordat ik in slaap viel." Zei Lola. "Ja." Zei ik omdat ik het ook gezien had en zag de teleurstelling in Melanie's ogen terwijl ze naar de grond staarde. "Maar we kunnen wel even kijken." Zei ik en zag dat Melanie weer heel blij en enthousiast werd, maar zag dat Lola en Leila erg schrokken van het voorstel. Wat ik erg vreemd vond. "Oké, laten we dan maar snel gaan!" Riep Melanie en ze pakte haar jas en stond op totdat Leila zei: "Ehm nee, liever niet. Ik moet namelijk nog mijn spul pakken, en ja dat." verbaasd keken ik en Melanie naar Leila. "Dat maakt niet uit, we kijken even en gaan weer." "Ehm dat kan echt niet, ik moet nu echt mijn spul pakken. Mijn moeder komt me om 11:00 ophalen en het is nu 10:48!" Zie Leila nog harder. Vol ongeloof keek ik Leila aan. "Nou weet je wat, dan gaan Lola, Melanie en ik wel naar die ufo en ga jij leuk inpakken!" Schreeuwde ik boos, terwijl ik opstond en mijn jas pakte stond Melanie ook op en we liepen samen naar het bos.
JE LEEST
Alien (Dutch also on hold sry ;-;)
Science FictionEmely is een best normaal meisje totdat ze bij haar vriendin Lola logeert en erachter komt dat aliens bestaan en dat haar vriendin zelf een alien is! Ook komt ze erachter dat ze in groot gevaar is! ✨🌙👽