We liepen naar buiten en zagen Alexiqua, ook zagen nog iemand. "Haiio! Iek ban Alexiqua!! Jullie kennen mij nog, toch?" "Euhh.. Ja!" "Wie is dat?" "Hay, ik ben Quenzy! Alexiqua's broer." "Quenzy ies al faker naar "Aarde" gewiest." "Oh! Dat verklaart waarom hij zo kna— goed Engels kan!" Zei ik blozend. "Emely je moet niet op een alien verliefd raken." "W-wat?? V-verliefd. W-waarom denk je d-dat?" Je bloost als een gek." "N-niet waar!" "Je stottert ook! Heel erg opmerkelijk." "Hey ik weet jullie namen nog niet! Wat zijn ze?" "Euhm... Die van... M-mij is E-E-Emely.." "Dat is een mooie naam." Zei Quenzy ook licht blozend." Die van mij is Melanie!" Lachte Melanie, maar Quenzy bleef naar mij kijken, ik staarde ook de hele tijd blozend naar Quenzy. Ik hoorde het kleine gilletje dat Melanie slaagde en we keken naar haar.... Sowatra! Melanie greep mijn arm en sleurde me mee de koepel in en we verstopte ons in de kast, Sowatra kwam binnen en vroeg iedereen of ze ons hadden gezien: Melanie, Sanni, Shary, April en mij. Ze zeiden gelukkig van niet... Na een tijdje ging Sowatra ook weg en kwamen Quenzy en Alexiqua binnen.
Alexiqua giechelde om iets wat Leon zei en Quenzy nam mij mee naar de keuken. Hij zei "Hey.. Alweer.." Ik giechelde. "Ja... D—Dat klopt." Ik bloosde steeds meer en Quenzy begon ook te blozen. "Yep." "Dus.. waar wou je het over hebben?" "O—Over ons..." "Huh?" "N— Nou, ik... ik vind je l—leuk..." "Ik... Maar we kennen elkaar niet eens zo goed." "Heh... dat denk je alleen maar..." "Hoe bedoel je?" "Je kent Quinten toch?" "Ja... ik... ik v— vond hem leuk en hij mij we.. we hebben het elkaar een keer verteld maar zo erg vond ik hem niet leuk." "O—O..." "Maar ik vind hem zo wél leuk." Zei ik en Quenzy boog naar voren en...
JE LEEST
Alien (Dutch also on hold sry ;-;)
Science FictionEmely is een best normaal meisje totdat ze bij haar vriendin Lola logeert en erachter komt dat aliens bestaan en dat haar vriendin zelf een alien is! Ook komt ze erachter dat ze in groot gevaar is! ✨🌙👽