5.BÖLÜM

860 43 12
                                    

Herkese Merhaba!!

Yeni Bölümle Karşınızdayım.

Keyifli Okumalar..;)

Multımedia: Gıcığımız Başak

&&&&&&&&&&&&&

BÖLÜM 5

Dün akşam gerçekten çok eğlenmiştim.çıkışta ege bizi bırakmak istedi ve itiraz da kabul etmediği için onunla gelmiştik eve.

Ama sırada hesap vakti vardı babam dün telefonda şu bizim okulda dövdüğüm başak olayını unutmadığını sabah konuşacağımı söylemişti.

Neyse daha fazla oyalanmadan kalktım banyoda işlerimi hallettim. Saçımı ise yandan ördüm. formalarımı da giyip üzerine beyaz hırkamı geçirdim parfüm ve nemlendiricimi de sürüp çantamı da alıp aşağı indim.

Masaya geçip "günaydın"dedim.derin "sana da günaydın"dedi ikimiz de gergindik çünkü babam çok sert bakıyodu dövdüm ama nedenim vardı.konu açılmamışken çatalımla oynamaya başladım.babam daha fazla dayanmayıp

"neden dövdün kızı?"dedi başımı kaldırıp babama baktım ve konuşmaya başladım.

"dün okulda giderken koluma çarptı ve kolumu biraz incittiğim için acıyodu.o koluma denk geldi.daha sonra söylememesi gerekenleri söyledi ve kavga çıktı"dedim.babam biraz sinirli bi sesle

"her söylememesi gereken şeyi söyleyeni dövücek misin peki?"(bu nasıl bir cümle :P)dedi babam sakin görünüyordu ama sinirli olduğunu anlamıştım.sadece kafa sallamakla yetindim.

"ben her gün artık o müdürün odasına gitmekten yoruldum Deren"dedi adımı sadece böyle durumlarda kullanırdı.

"baba her gün neden müdürün odasına geldiğini biliyosun"dedim

"peki o kız için gittiğim de yüzüne gururla mı bakıcam,*"dedi babam haklıydı bişey diyemezdim sadece başımı eğip tabağımla ilgilendim.

"artık senin bu ŞIMARIKLIKLARINDAN bıktım"dedi.Ne dedi ŞIMARIKLIK mı dedi inanamıyorum jet hızıyla kafamı kaldırıp babama baktım en sinir olduğum kelime olduğunu bildiği halde mi söyledi şimdi bunu derin'e baktığımda dudağını ısıyordu. üzgünüm ama o lafı dememesi gerekiyodu yeniden babama bakıp

"ŞIMARIKLIK MI? Şımarık olduğumu mu düşünüyosun baba?"dedim sinirli sesimle ve cevap vermesini beklemeden devam ettim

"eğer bi kızı sıkıştıran erkeği dövmek şımarıklıksa şımarığım eğer bize sarkıntılık edip ileri geri konuşan insanları dövmek şımarıklıksa şımarığım ve eğer haddini bilmeyip bana hakaret eden bi kızı dövmek şımarıklıksa şımarığım"diyip masadan kalktım.

Çantamı alıp çıkarken

"derin tek git"dedim "öyle demek istemediğimi biliyosun"dedi babam babama bakıp "ne demek istedin peki baba"dedim sinirlenmiştim ve sinirlenince gözlerim dolardı dolu gözlerimle babama baktım babam gözlerime bakıp sadece sustu çünkü bunu kastetmişti ama şu anda benden daha üzgün olduğunu anlayabiliyordum.gülümseyip"bende öyle tahmin etmiştim"diyip kapıyı çarpıp çıktım.

Biliyorum belki sırf bi kelimeye bu kadar tepki göstermemi garip buluyosunuzdur ama herkesin hayatta bazı kelimelere karşı hassasiyeti vardır işte ben hayatım boyunca şımarık insanlardan nefret etmişimdir.ve o kelimeyi hiç ağzıma sürmem.Bunu babamdan duymaksa ayrı bi ağır oldu benim için.

Çantamı sırtıma takıp sahile indim bi banka oturup ağlayarak sadece denizi izledim.Öyle herkesin içinde ağlamazdım yapıma tersti. yarım saat sonra telefonum çalmaya başladığında derin'in aradığını anladım açtım.

GAMZELİ ARIZAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin