17.BÖLÜM

405 24 20
                                    

Selam!!!! Sınavlarımın bitmesinin şerefine bazılarınıza söz verdiğim gibi bana göre uzun bir bölümle geldimm.Hadi hemen okuyup bana yorumlarınızı yazın!!

Yukarıya yaptığım dehşet amatör bir şey bıraktım kötü yorumlarınızı şu köşeye bırakabilirsiniz :')

Keyifli Okumalar ;)

_______________

BÖLÜM 17

Ege'den

Bok ettim..cidden her şeyi bok ettim.Kendimi o kadar kaybettim ki karşımdakinin bir kız olduğunu.. karşımdakinin Deren olduğunu unuttum.

Hepsi o gece başlamıştı kumsaldan eve döndüğümüzde Doruk ve ben balkonda oturuyorduk.Doruk ise çok üstüme gelmişti tek dediği sen bu kızı seviyorsun.ne kadar reddetsem de dinlemedi beni ve yapabiliyorsan ondan uzak dur eminim yapamayacaksın çünkü onu seviyorsun demişti.Kendimi haklı olduğuma o kadar kaptırdım ki amacım Doruk'u haksız çıkarmak oldu.Tabi bunu yaparken her şeyi mahvettim.Bu zamana kadar gerçekten yakın olduğum bir kızla aramı bozdum.Üstelik sıradan bir kız değildi her şeyiyle çok özeldi..Ve bana gerçekten güvenmişti..Ama bu zamanda anladım ki eğer Deren'i kırarsan arana bir duvar örüyordu her şeyi sıfırlıyordu.Belki bu yüzden daha çok kızdım.Biliyorum çok saçma şeyler yaptım ilki Başak'la sevgili olmak aslında onunla sevgili de değildim sadece o an deren'in altında kalmamak ve onu sinir etmek için bunu söylemiştim yine sonucunu düşünmeden yaptım yani.Ama bu son yaptığım cidden affedilemezdi.Hayatta ki en büyük korkusunu bile bile herkesin içinde Başak'ın yanında sormuştum.Bunları düşündükçe cidden kendimden nefret ediyorum.

Geç oldu ama Deren'e gerçektende değer verdiğimi anladım.O bunları hak etmemişti.

Bense şimdi eve gelmiş balkona çıkıp hava alıyordum.Yaptığım mallıkları çözmeye çalışıyordum.Biraz daha durduktan sonra kapının açıldığını duydum ve içeri girdim.

Ahenk hemen çantasını kenara atıp karşıma dikildi.

"sen ne ara böyle biri oldun"dedi ve devam etti

"o kızın bi gururu var onu geçtim duyguları var nasıl cevabını bildiğin bu soruyu sorabildin"dedi ve benden bi cevap bekledi benimse tek yaptığım kafamı başka yöne çevirmek oldu.Orada da Nehir'i gördüm

"cidden Ege sen bu değildin Ne oldu sana"dedi sakin bi şekilde gözlerimi yumup derin bi nefes aldım ve geri açtım.

"bakın..biliyorum tamam mı? Ve tüm dediklerini de kabul ediyorum ben ne ara böyle biri oldum bilmiyorum ama düzelticem"dedim Ahenk hemen

"zorundasın"dedi ve devam etti

"düzeltmek zorundasın"dedi bense sadece kafa salladım.

Ve hiç sesi çıkmayan en arkada bizi izleyen Doruk'a baktım.

"gel biz balkona çıkalım"dedi kafa sallayıp balkona çıktım.O da yanıma geldi.

"Bu kadar kaptıracağını bilmiyordum"dedi kafa sallayıp

"bende"dedim ve balkonun demirlerine yasladım.

"ne değişti peki?"dedi bana bakıp bense kafamı çevirip başka bir yöne baktım.

"sadece..ne kadar bok gibi davrandığımı fark ettim.O bunları hak etmiyor."dedim ve ona baktım.

"haklısın..ona değer veriyorum.Ama ona Aşık değilim."dedim kafa salladı.

"değer verdiğini görebiliyorum"dedi ve elini omzuma koydu

"düzelteceğine inanıyorum"dedi kafa salladım.

GAMZELİ ARIZAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin