Selam.Sanırım Asırlar oldu buraya uğramayalı ama cidden sebeplerim vardı.Tabi bu sebeplerin yanında benim de suçum vardı.
Neyse Nasıl gidiyor biliyorum bölüm saati için biraz geç.Nasılsınız? Hayat nasıl? Her şey yolunda mı? İsterseniz şuraya yazın biraz muhabbet edelim.
Neyse sizi çok tutmayayım.Bölüme geçin
Keyifli Okumalar :')
$$$$$$$$$$$$$$$$
BÖLÜM 14
Deren'den
Bu koca evren...sahiden sadece bizim için mi yaratıldı? Gerçekten o kadar özelmiyiz?..yada bu hayatı hak edecek kadar iyi? İnanmadım..hiçbir zaman bunları gerçekten hak ettiğime inanmadım.Çünkü ben kusursuz bi insan değilim.Bir Derin bile etmiyorum mesela onun o şefkatli kalbi ve saf hali cidden onu bi melek yapıyor.Yada Ahenk kadar enerjik ve yaşam enerjisiyle de dolu değilim..
Evet eğlenmeyi bilen,gülmeyi bilen bi kızım ama kusursuz değilim.Bu düşünceyi 10.sınıfta bi erkek çocuğunu kırdığım anda fark ettim.Bana aşıktı.yada öyle zannediyordu bense onun olmayan umudunu kırmıştım.Gözlerinde ki hayal kırıklığını hala hatırlıyorum..bu yüzden belki de hala kimseye şans vermedim.Ben kırardım,sevemezdim ki.sinirlenirsem gözüm görmez.kırarım, ve bu yaptıklarımı da aklım başıma gelince fark ederim.17 yaşında kızım ama daha 1 sevgilim dahi olmadı..garipsemiyorum aslında bu benim hayatım ve benim kararlarım...
Bu yüzden asla kendimi öyle önemli görmem.Tek bir şey var Yıldızlar..her gece camdan bakarım,tüm göğü saran o muazzam ışıklar.Hep öyle ışık saçmayı istemişimdir.beni bu güne kadar sadece yıldızlar özel hissettirdi.sanki camdan gökyüzüne bakınca sadece bana parlıyorlardı.bana o muhteşem güçlerini gösteriyorlardı.en umutsuz anımda daima yıldızlara fısıldadım..gökyüzü benim kurtarıcımdı sanki.Ben ağlamam mesela ama yağmur yağarken kendimi sıkmadan doyasıya ağlarım çünkü bilirim ki o beni saklar..
Bu düşünce ile gülümsedim Kaç saattir buradaydık ama ben hala yıldızlara bakıyordum.Şu an onlardan başka dikkatimi çeken bir şey yokdu.
"şarkıyı çok güzel söyledin"kulağımda ki fısıltıyla başımı yana çevirdim.Ege..
"sende öyle"diyip tebessüm ettim.ve bu sefer de az ilerideki denizi izlemeye başladım.
"yıldızları,şarkıları,denizi çok seviyorsun"dedi soru sorar biçimde kafamı salladım.
"neden?"diye fısıldadı.Kafamı ona çevirdim gözlerimi gözlerine çıkardım ve dudaklarımı birbirine bastırıp
"çünkü.."dedim ve denize bakarak devam ettim.
"sadece onların yanında huzurluyum,belki saçma bulucaksın ama aslında ben şarkılarla derdimi anlatırım,yıldızlarla sırlarımı paylaşırım,ve deniz'i izleyerek teselli bulurum.Hayatım bu 3 şeyden ibaret kimileri için bunlar saçma ama beni ben yapanlar bunlar"dedim ve derin bir nefes alarak kafamı Ege'ye çevirdim.Gülümseyerek bana bakıyodu.
"sanırım hayatımda ilk defa senin gibi bir kız görüyorum.Aslında çok güçlü,dik başlı,kimseyi tanımaz ama bir o kadarda kırılgan,sevmekten korkan,duygularından kaçan her şeyi uçlarda yaşıyorsun ve gerçekten bunlar seni sen yapıyor.bunlar seni özel kılıyor"dedi bense o an kaldım..Ne diyeceğimi ne tepki vereceğimi bilmeden suratına baktım. beni kimse bu kadar rahat tanıyamadı,yorumlayamadı ve anlamadı.gözlerine bakarak sadece sustum.ne diyebilirdim ki Yalan mı?...buna kimse inanmaz sadece tebessüm ederek hafifçe kafamı salladım.Doğruydu noktası noktasına doğruydu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GAMZELİ ARIZA
Teen FictionHayat süprizlerle dolu bir yerdi ne zaman ne olacağını kimse bilemezdi... Deren,hayallerini yıldızlara düğümleyen,ruhunu müzikle dolduran bir kızdı onun için hayat müzikten ibaretti..yağmura,denize ve gökyüzüne aşıktı.Belki aşkı bilmezdi ama ruhunu...