Selam!!! Asla bölüm atamayan ben geldim.Hepinizden çok çok özür dilerim.Kısaca neden bölüm atamadığımı anlatayım.Öncelikle 100.söyleyişim ki 9.sınıfa geçtim ve lanet ediyorum ciddi anlamda çok kötü.Dersler çok zor ve sınavlar başladı eminim beni anlıyorsunuzdur.
çok uzatmadan sizi bölüme alalım.
Keyifli Okumalar :')
__________
BÖLÜM 16
Sabah kalktım,kahvaltımı yaptım,şu an ise en büyük zevkim olan odamda oturmuş kitap okuyorum.Her şey değişmişti Ege'nin bir sürtük sevgilisi vardı ve ikimiz oldukça uzaktık. çocuklar ise bizim bu uzaklığımızı hiç hoş karşılamıyordu.Ama yapacak bir şey yoktu.odama Derin'in dalmasıyla her şey bozuldu ve Derin'e baktım
"Doruklar geliyor"dedi büyük bir sevinçle. bende tebessüm ettim
"aman ne hoş şimdi çıkıyorsun ve kimseyi odama almıyorsun hastaymış diyorsun tamam?"dedim.gözlerini kısıp bana baktı.
"neyin var senin?Ege ile de aran bozuk gibi"dedi bozuk gibi değil bozuk.
"bir şey yok derin sadece..biraz yalnız kalmak istiyorum fazla bunaldım"dedim tebessüm etti.
"tamam sen yat o halde ben çocuklara senin hasta olduğunu söylerim"dedi.gülümseyip
"teşekkür ederim"dedim yanıma gelip yanağımdan öptü
"ne zaman bana ihtiyacın olursa ben buradayım"dedi kafa salladım.yavaş adımlarla odadan çıktı ben ise kitabımı yere bırakıp yatağın içine girdim.Boş boş tavana bakmaya başladım.Kaç günün yorgunluğu vardı üstümde.Fiziksel olarak hiçbir şey yapmamıştım ama ruhsal olarak sanki koca bir tırın altında kalmış gibi hissediyorum.Ve en önemlisi bunu herkes fark etmişti.Özellikle babam..sürekli dalgın olduğumu ve sorunumun ne olduğunu soruyordu.Bense her fırsatta geçiştiriyordum.Çünkü verecek bir cevabım yoktu ne diyecektim ki..Güvenim ağır bir bıçakla deşildi.
Gözlerimi kapatıp uyumayı denedim.Her şeyi unuttuğum tek yer uykuydu çünkü..
_
Yavaşça gözlerimi açtım.Ne kadar uyuduğumu bilmiyordum ama hava kararmaya başlamıştı.Saate baktığımda 19.00 olduğunu gördüm.Vay be ilk defa bir hafta sonu öğleden akşama kadar uyumuştum.Aşağıdan sesler geliyordu.En son Doruklar gelicekti.Sanırım hala gitmediler.Bende altıma siyah yüksel bel pantolon üstüme ise hafif kısa beyaz bir tişört geçirdim.Gitmediklerine göre pasaklı çıkmayayım karşılarına. saçımı elimle karıştırdım rimel ve hafif ruj sürdüm.Daha sonra odamdan çıktım.
Merdivenlerden aşağı inerken son iki basamakta Başağı gördüm.Ege'nin yanında oturmuş gülüyordu.Bizimkilerde bana dönmüştü bense sadece Başağa bakıyordum.
"rüya heralde"dedim sesli bir şekilde
"yoksa bu kızın benim evimde ve benim koltuğumda oturmasının başka bir sebebi olamaz"dedim ve gözlerimi Derin'e çevirdim mahçup gözlerle bana bakıyordu.
"benimle birlikte geldi"dedi Ege ama ona bakma tenezzülü dahi duymamıştım.
"Evimden çıkmak için 2 dakikan var"dedim Başağa bakarken
"İnsan misafirine böyle mi davranır?"dedi üzgün rolü yaparak derin bir nefes alıp
"1 dakikan kaldı"dedim sinirle.Ve bir süre daha bekledim.Ama hala gözlerime bakarak sırıtıyordu tam üstüne yürüyordum ki Kutay beni tuttu.
"hadi o zaman hepimiz oyun oynayalım keyifler kaçmasın"dedi Ahenk ortamı bozmak için.Kafamı Deyiş'e çevirdim belki o bir şey yapar diye ama o da tebessüm edip kafa salladı derin bi nefes alıp arkamı döndüm tam merdivenlerden çıkacakken Başağın sesiyle durdum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GAMZELİ ARIZA
Ficção AdolescenteHayat süprizlerle dolu bir yerdi ne zaman ne olacağını kimse bilemezdi... Deren,hayallerini yıldızlara düğümleyen,ruhunu müzikle dolduran bir kızdı onun için hayat müzikten ibaretti..yağmura,denize ve gökyüzüne aşıktı.Belki aşkı bilmezdi ama ruhunu...