Selammm çok sevgili okuyucularım ;)
Farkındayım çok uzun zaman oldu ama hep olduğu gibi bahanem var.Sınavlarım başlamıştı ve Yoğundum.(Evet bi inek öğrenci olarak çok çalışıyorum :D).
Herneyse..
Multımedia:Minnoş Derin
Keyifli Okumalar..;)
&&&&&&&&&&&&&
BÖLÜM 11
Derin'den
Deren ve ege seçmeleri kazanmıştı.onları gerçekten çok yakıştırıyordum.İkizimin mutlu olmasını istiyordum.hepimiz akşam bunu kutlamak için Kayra'ya gidicektik.
Tuvalete gitmek için sıramdan ayaklandım.deren baktığında
"tuvalete gidicem"dedim o da kafa sallayıp Ahenk'le konuşmaya devam etti.koridora çıkıp tuvalete girdim işimi halledip tam dışarı çıkıyodum.Doruk'un sesini duydum koridorda telefonla konuşuyordu istemeden de olsa dinledim.
"ben de seni çok özledim"dedi ve devam etti
"bende seni seviyorum Prenses'im"dedi Bi an ne olduğunu anlamadım istemeden gözlerimin dolmasına izin verdim.ben onu seviyordum...gerçekten çok hemde ama O sanırım başkasını seviyordu.bu ağır gelmişti ne biliyim bilmiyodu ama...daha fazla durmıyıp yere oturdum ve ağzımdan bir hıçkırık kaçırdım ben deren kadar güçlü değildim kırılırdım...
Biraz daha öyle durduktan sonra kalktım aynaya baktığımda gözlerimin kızardığını gördüm hemen elimi yüzümü yıkadım.kendime çeki düzen verip sınıfa gittim ders başlamıştı kapıyı tıklattım.
"özür dilerim"dedim hoca kafasını sallayıp geç dedi.kimseyle göz göze gelmeyip yerime geçtim Kutay bana baktı
"hey iyi misin"dedi tepki vermedim.ne diyicektim mutlu rolü mü yapıcaktım.
"kim üzdü derin noldu?"dedi gözlerim doldu ona baktım ve yalvarırcasına
"nolur.."dedim dudağım titrerken
"sus.."o ise hala şaşkınlıkla bakıyodu.dersi nasıl geçirdim bilmiyorum deren sürekli beni dürtüyordu ama üzgündüm..hem de çok bu kadar sevdiğimi anlayamamışım demek ki alayla güldüm.
"salağın tekiyim çünkü.."diye mırıldandım.o kadar hayal kurup geceleri onu düşünerek uyumuştum.onu görür görmez hemde sevmemeliydim...yani bu kadar zil çaldığında yavaşça çantamı topladım gitmek istiyorum...eve gidip ağlamak belki eşyaları yere fırlatmak...
Ayağa kalktım deren'de hemen kalktı
"noluyor derin ne bu hal biri bir şey mi yaptı?"dedi yüzüne bakıp tebessüm ettim.
"Kıymetli balonumuz uçtu ikiz..hatta kaybettim"diyip sınıftan çıkmak için arkamı döndüm mesajı çoktan almış olması gerek şaşkınlıkla açılan gözlerini görebiliyodum..ama tek isteğim eve gidip yatmak...
Deren'den
"Kıymetli balonumuz uçtu ikiz..hatta kaybettim"dedi ve arkasını dönüp kapıdan çıktı..ne demek kıymetli balonumuz uçtu..Bide onu kaybettim dedi.Ne oluyor ya sadece ardından anlamaz gözlerle baktım.Ve sonunda aklıma gelenle gözlerim şaşkınlıkla büyüdü Aşık mı olmuştu yani. bu küçükken koyduğumuz bir şifreydi kim aşık olursa bunu bu şekilde dile getirmeliydi.Biliyorum saçma ama çocuktuk işte hala unutmamış..Daha fazla böyle durmıyıp arkamı döndüm Deyiş'in de gözlerinde şaşkınlık vardı.
"derin mi?"dedi bana kafa mı salladım derin hep öylesine takılır biterdi hiç aşık olmamıştı.
"ne oluyor neydi bu hali onun?iyi mi o?"dedi telaşla doruk. ondan hoşlanıyodu belliydi ege de söze atladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GAMZELİ ARIZA
Teen FictionHayat süprizlerle dolu bir yerdi ne zaman ne olacağını kimse bilemezdi... Deren,hayallerini yıldızlara düğümleyen,ruhunu müzikle dolduran bir kızdı onun için hayat müzikten ibaretti..yağmura,denize ve gökyüzüne aşıktı.Belki aşkı bilmezdi ama ruhunu...