15.BÖLÜM

404 26 13
                                    


Uzun bir aradan sonra hepinize merhaba..

Umarım iyisinizdir.Uzatmayalım.

Multımedia: Yeni Başak

Keyifli Okumalar..:)

&&&&&&&&&&

BÖLÜM 15

Deren'den

Hep birliKte sınıfa girdik.Kutay benim sırama oturdu Doruk ve Derin'de en ön sıraya geçtiler tek kaşımı kaldırıp Kutay'a baktım.

"ya onlar sevgili ya hani birlikte otursunlar sen Ege'nin yanına geç"dedi ben de kafa sallayıp çantam aldım ve bir arka sıraya Ege'nin yanına geldim.

"selam"dedim gülümseyerek.O ise ifadesiz bakışlarla bana baktı ve

"selam"dedi soğukça.İstemsizce kaşlarım çatıldı.Ne olmuştu buna böyle fazla..yabancıydı.

"sen..iyi misin?"dedim kaşlarım çatıkken bana bile bakmadan

"iyi olmamam için bir sebep yok"dedi.Niye böyle davranıyordu ne olmuştu böyle.

"sen..çok garipsin böyle değildin"dedim bakışlarını bana çevirdi yine soğukluk ve alay vardı

"nasıldım"dedi alayla.İşte şimdi sinirlenmiştim kaşlarımı çatıp

"insandın"dedim.Yüzümü buruşturup önüme döndüm.O ise hala bana dönüktü ama değil ona bakmak gözümü dahi kaydırmamıştım.Daha sonra onun da önüne döndüğünü hissettim.

Ne oldu da bu hale gelmişti.Hem de çok güzel geçen dün geceden sonra sanırım pişman oldu.Bana Aşka inan demişti pişman oldu işte.Ben de ne sanıyorsam.Aşktan yoksun bana, kalkıp aşkı mı öğreticekti? salağım işte hep olduğu gibi tekrar güvendim ve tekrar kırıldım ama bu sefer daha ağır bi şekilde.

Duvarlarımı asla yıkmamam gerekiyordu. bunu bir kere daha anladım.Soğukluğumdan sertliğimden her ödün verdiğimde daha fazla kırılıyordum.Ama bu bana tekrar bi ders oldu birdaha ne Derin'i dinliycektim nede Deyiş'i artık hiçbir erkeğe güvenmeyecektim.Ve bana bu kadar yaklaşmasına beni okumasına izin vermiycektim.

Yaptım işte bir salaklık sonucunda ise Soğuk bir duvarla karşılaştım hemde hiç rastlamadığım bir duvarla..

Hoca derse girdi ve işlemeye başladı o sırada kapı tıklandı hoca 'gir'komutunu verdi içeri bizden küçük olduğu belli bir erkek girdi.

"hocam müzik hocası Deren Ulu ve Ege Serez'i çağırıyor"dedi tabi ya yarışma vardı ve Alıştırmalar yapmamız gerekiyodu.Hoca bize baktı ve çıkın işareti yaptı bende sıramdan kalktım ve ona bakmadan çocuğun arkasından sınıftan çıktım.

Alt kata konferans salonuna inmiştik.

"çocuklar hoş geldiniz bildiğiniz üzere yarışma yılbaşından sonra"dedi ve devam etti "biz yinede erkenden provaları yapalım ve eksiklerimi erkenden onaralım"dedi bizde kafa salladık.

"e hadi öyleyse çıkın sahneye ve istediğiniz bir şarkıyı seslendirin"dedi gözümü Ege'ye çevirdim bana ifadesiz bir şekilde baktı ve sahneye doğru yöneldi.bende arkasından çıktım.

"ne söyleyelim"dedim bana bakıp omuz silkti.Derin bi nefes alıp yumruğumu sıktım.Bu dünyayı umursamıyorum hali çok olmaya başlamıştı ama.

Bende onu takmayıp bir şarkı seçtim ve ona söyledim Ege'de başını varla yok arası salladı ve şarkıya giriş yaptık.

Şarkı bitmişti ama hiçbir şey hissetmemiştim.Güzel olmamıştı.

GAMZELİ ARIZAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin