26.BÖLÜM

262 22 6
                                    

Selamm! 

Umarım iyisinizdir.Uzun bir bölümle geldim bugün.Hadi beklemeden okuyun.

Keyifli Okumalar.;)

Multımedia;Bölümün içinden.

____________________

BÖLÜM 26

Deren'den

Büyük bir heyecanla uykumdan uyandım.Bugün yarışma günüydü ve bir şeylerin ters gitmesinden çok korkuyordum.Ege ile şarkıyı bulduktan sonra provalarımızı yapmıştık ve müzik hocamız gerçekten çok beğenmişti.Bende öyle şarkı gerçekten çok güzeldi ve Ege ile söylerken birbirimizi tamamlıyorduk.Her ne kadar tam olarak birinci olacağımızı düşünmesem de içimde bir umut vardı belki bir mucize olur ve birinci olurduk.Bunu tüm benliğimle istiyordum.

Kalkıp üzerime Derin'in ayarladığı kıyafetleri giydim.Siyah bir eteğin üstüne yarım siyah bir tişört seçmişti ve onların üstüne de siyah deri ceket ayarladığı şeyleri üstüme giyip altına hafif topuklu uzun çizmelerimi giydim.Saçımı ise tarayıp salık bıraktım son olarak kirpiklerime rimel sürüp dudaklarıma da nemlendirici sürdüm ve aynadan kendime baktım.Gayet iyi duruyordu daha fazla oyalanmayıp askılı çantamı aldım ve omzuma takıp aşağı indim.Derin ve Deyiş kahvaltı yapıyorlardı.Tabiki de tüm ekip gelip bize destek olacaklardı.Bu beni daha fazla geriyordu çok insan çok gerilmek demekti.Aslında yarışma olmasaydı umursamazdım ama jüriler,öğretmenler ve bizimkiler olunca gerilmiştim.Daha fazla düşünmeyip bende bir sandalye çekip oturdum.

"Günaydın."dedi Derin.Tebessüm edip

"Günaydın."dedim.Derin beni süzüp beğendiğini gösteren bakışlarla bana baktı.

"Kesinlikle yakışmış"dedi.Gülüp tabağıma bir şeyler koymaya başladım.

"Heyecan var mı?"dedi Deyiş sırıtarak.Omuz silkip

"Yani.Biraz var diyebilirim."dedim.Deyiş de kafa sallayıp

"Ege ile geleceksiniz değil mi?"dedi.Kafa salladım.Ege beni alacaktı ve birlikte gidecektik.Ama bizimkiler önden oraya gideceklerdi.

"Bakalım.Umarım bir aksilik çıkmaz."dedim hafif gergin sesimle.Derin beni rahatlatmak istercesine gülümseyip

"Kötü şeyler düşünme her şey güzel olacak."dedi.Kafa salladım ve bende tebessüm ettim.İnşallah dediği gibi olurdu.

"Fazla gerilme en fazla şarkı söylerken öksürük tutar o da geçer zaten."dedi Deyiş alaylı sesiyle.Elimi yumruk yapıp omzuna geçirdim.

"Mal mal konuşma lütfen.Öyle bir şey olursa ülkeyi terk ederim."dedim gülerek.Onlar da güldü.Derin'in telefonu çalmasıyla açıp kulağına götürdü.

"Efendim."dedi

"Tamam biz şimdi iniyoruz."dedi ve telefonu kapattı.Gözlerini Deyiş'e çevirip

"Doruklar gelmiş.Hadi inelim."dedi.Deyiş de kafa sallayıp masadan kalktı.Ve bir eliyle yanağımdan makas alıp saçımı öptü.

"Hadi bakalım iyi şanslar fıstık."dedi.Tebessüm ettim.Derin de aynı şekilde yanağımı öpüp

"Sana güveniyorum İkiz.Bol şans"dedi.İkisine de bakıp

"Teşekkürler hadi bekletmeyin Doruklar'ı"dedim.Onlar da bana gülümseyip evden çıktılar.Kendime bir kahve yapıp söyleyeceğimiz şarkıyı son ses açıp mutfakta tezgahın önünde dikilmeye başladım.Bir yandan kahvemi içip bir yandan şarkıyı tekrar hissediyordum.Telefonumun çalmasıyla şarkıyı duraklatıp aramayı cevapladım.

GAMZELİ ARIZAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin