7.BÖLÜM

695 52 5
                                    

Merhaba Arkadaşlar!!!

yeni bölümle karşınızdayım.;)

Keyifli Okumalar!!!

Multımedia:Derin

----------------------------

BÖLÜM 7

Derin'den

Bizim ikiz ege ile dansa kalkınca şaşırmadım aslında.Etrafı izlerken önümde bir el gördüm daha sonra kafamı kaldırınca elin sahibinin doruk olduğunu fark ettim.

"benimle dans eder misin?"diye sordu gözlerine baktım.

"ederim"deyip elini tuttum ve onunla birlikte piste yürüdüm.

Geldiğimizde ellerini belime koydu ben ise omuzlarına sadece birbirimize bakarak sallanıyorduk.daha sonra sessizliği o bozdu.

"deren gibi arıza değilsin"dedi soru sorar gibi

"değilim"dedim.gözlerime daha anlamlı bakıp

"farklısın..ne deren kadar sert ne de ahenk kadar yumuşaksın bazen ikizin kadar arıza bazense çocuk gibi oluyorsun"dedi bense ona hayranlıkla bakıyordum. Beni bu kadar çözdüğüne göre beni incelemiş mi yani?!

"öyleyim galiba ama halimden memnunum"dedim daha fazla yaklaşıp

"bende"diye fısıldadı ve sanki içim çekilirmiş gibi oldu

"teşekkür ederim"dedim 'neden' der gibi baktı.

"ilk dansımı özel kıldığın için"deyip gülümsedim o da içtenlikle gülümsedi.Gerçekten ilk defa dans ediyordum.Sevmezdim pek dans etmeyi..şu ana kadar.

"teşekkür ederim"dedi anlamayan gözlerle ona baktım

"ilk dansımı özel kıldığın için"deyip gülümsedi ben de ona gülümseyip başımı onun omzuna yasladım.o ise burnunu saçlarıma getirip kokumu içine çekti.Ben ise ondan gelen mis gibi çikolata kokusunu içime çektim.

Hoşlanıyor muyum?

-Kesinlikle

Hatta beklide daha fazlası..

Deren yüzünden kimseyle bu kadar yakınlaşmadım ama deren'in Doruk'a kızacağını zannetmiyorum çünkü Doruk'a güveniyor...ege'ye güvendiği gibi.

Deren'den

Masaya geldiğimizde derin ve ahenk'i bıraktığım yerde bulamadım etrafa baktığımda derin'in doruk'la gülerek dans ettiğini gördüm.

Nedense kızamıyorum çünkü doruk'un diğerleri gibi olmadığını biliyorum ona güveniyorum.

Ahenk'i bulduğumda ise şaşırmadım Kutay ile dans ediyorlardı ki bence çok yakışıyorlardı.

Tekrar ege'ye baktığımda bana baktığını gördüm bense sadece gülümsemekle yetindim.

Değiştiğimi fark ediyorum eski sertliğim yok yumuşuyorum ve ben bunu istiyor muyum bilmiyorum.

Halime sadece derin seviniyor çünkü bu güne kadar sadece babamla el ele tutuşmuştum.o kadar erkeklerle samimiyetim yoktur.tabi Kutay hariç o kankam benim.

Ben böyle düşünürken masaya derin geldi.bana baktı kızıp kızmadığımı merak ediyordur büyük ihtimalle nedenini ise biliyorsunuz. Kızmadığımı belirtmek için gülümsedim.

"daha önce dans ettiğini bilmiyordum ikiz"dedim o ise gülümseyip

"bende"dedi ona gülümsedim biz böyle konuşurken ahenk ve Kutay da geldi ahenk ise ege'ye bakıyordu. Ege ise bana baktı gülümsedim o da Ahenk'e gülümsedi ve kolunun altına aldı

GAMZELİ ARIZAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin