«Kalbim seni seçmiş»

1.4K 21 2
                                    

MERHABA BU İLK HİKAYEM UMARIM BEĞENİRSİNİZ VE BU BÖLÜMÜ @Vini-Delisi 'ne ithaf ediyorum @Vini-Delisi seni çok seviyorum sen benim herşeyimsin ve en yakın dostumsun ve sıra arkadaşım <3

1.BÖLÜM

Merhaba ben Melek bugün yeni okulumda ki ilk günüme başlıyorum.Çok heycanlı olduğum söylenemez ,eski arkadaşlarımı özlüyorum Berkan,Burak,Selin...

Duş alıp evden çıktım.Babam beni süper pahalı arabasıyla okula bıraktı.Bundan hoşlanmadım dikkat çekmek hiç bana göre değil.Okul kapısından içeri adımımı attım,bütün gözler bana çevrilmişti onları umursamayıp müdür odasını aramaya başladım.Koridordan girdiğimde saçma sapan havaları olan zengin züppelerle karşılaşmak zorunda kaldım,kibirli hareketlerle beni süzerek konuşmaya devam ettiler.Bu olay İstanbul'a geldiğimden beri olan ikinci en kötü olaydı.Birincisi zaten ortadaydı...

Annem ve babam zaten başlı başına birer sorunlu sorundular.

..

Annem mahkemenin ilk başlarında boşanmak istemedi bu yüzden mahkeme uzun sürdü.İki yıl kadar önce boşandılar mahkemeden sonra annemle İzmir'de yaşadım ama şimdi babamın yanında yaşamak zorunda kalıyorum.İzmir'de annem ve çok sevdiğim arkadaşlarım vardı,ama şimdi o lanet babam yüzünden İstanbul'un en güzel ve en pahalı kolejine gidip babamla yaşamak zorundayìm.Zengin olması hatta fazla zengin olması umrumda değil ondan nefret ediyorum.Hem düşünüyordum.hem de müdür odasını arıyordum ta ki birine çarpana kadar.Ayrıca biraz kendimden bahs ediyim;Ben annesini çok seven babasından nefret eden 17 yaşında sarışın ve mavi gözlü bir kızım saçlarım çok uzun olmasa da omuzlarımı biraz altında kalıyor saçlarımın kendine özgü dalgası var zaten hayatım da p*ktan gidiyor.Beni şimdilik boşverin...

Çarptığım kişiye bakınca şok'a girdim.(şok'a girme bim'e gir Melek.ss.s),bildiğimiz kas yığınıydı çarptım geri sektim.Çocuk çok karizmatik ve yakışıklıydı.Okul gömleğinden bile karın kasları belli oluyordu.

Anlamadığım bir şekilde bağırmaya başladı.

-"Dikkatli olsana!"

-"Ne diye bağırıyorsun görmedim"

-"Hmm tabi tabi müdür odasını bulamadın,yanlışlıkla bana çarpmış gibi yapacaksın sonra da bana kendini acındıracaksın ve ben de seni müdür odasına götüreceğim başka derdin var mı"?

-"Lanet olsun, egoist şapşal ben sadece sınıfıma gidebilmek için müdür odasını arıyordum ve seni lanet şizofreni hastası kılìklı oğlan bu okulda yeniyim ve kimseyi tanımıyorum ki" dedim ve hızla yürümeye başladım.

Kalbim Seni SeçmişHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin