«21.BÒLÙM»

138 7 0
                                    

~~~

TALHA'DAN DEVAM

Uyandığım da saat 5,30 du ve buz dağ evindeydik.

Melek'e baktığım da bacakları üstümde kafası da bir kolumun altında ve kollarını  vücuduma dolamış uyuyordu..

-"Melek.."

-"Uykum var,Dilek abla.."

Çoğu kişi anne ,baba der benimki hizmetçinin adını söylüyor..

-"Melek okula geç kalacağız,hadi."

Gözlerini kırpıştırarak açtı ve tamam dedi.

-"Talha?"

-"Ne oldu?"

-"Okula böyle gitsem sorun çıkarırlar mı?"

-"Sana güvenebilir miyim?"

-"Talha!,tabiki!"

-"Okul benim ama kimseye söylemek yok!"

-"Ne!"

-"Okulun adı ne?"

-"Talan koleji"

-"Eee?"

-"Vay canına!"

-"Duşa giriyorum,sonra çìkarız"dedim ve suyu ayarlamaya başladım..

~~~

Duştan çıkıp belimde bir havluyla odaya geri geldiğimde utançtan bana bakmıyordu..

Siyah kotumu ve koyu yeşil gömleğimi aldım.Okula her zaman serbest giderdim.

-"Melek,seninle konuşmamız gerek?"

-"Tamam"

~~~

Arabaya geldiğimizde arkaya binmek için yöneldi ama;

-"Öne Melek."

~~~

Cümlelerimi toparladığım da konuşmaya başladım.

-"Şimdi sözùmü kesme ve beni dinle,

Seni aldatmış sayılmam sen sevdiğim kızsın onlar ihtiyacı giderdiğim kadìnlar;Seni aldatmış olmam için, onlarla duygusal anlamda beraber olmam lazım ve öyle birşey olmadığını biliyorsun..

Her neyse asıl konuma geleyim,seni benden almak isteyen iki erkek tanıyorum..."

-"Hayìr yok ki!"diye itiraz etti.

-"Melek sus ve dinle,biri üvey kardeşim Kerem,ona karşı temkinli ol yapmayacağı şey yoktur.İkincisi Berke;..."

-"Biz onunla arkadaş olduk yanılıyorsun!"

-"Senin gibi biriyle hiç bir erkek arkadaş kalmak istemez sözümü kesme,bu iki adama karşı dikkatli olmanı istiyorum her ne kadar kötü bir adam olsam da bu dùnya da sevdiğim biri var..

Ònceden duygularım veya bir kalbim olduğuna şüphe ederdim varmış..Ve senden tek istediğim  ne olursa olsun beni bırakma."

Cümlemi bitirdikten sonra öpüşmeye başladık..

~~~

Dillerimiz ihtilas savaşı verirken,onun vùcudunu keşf etmeye başlamıştım bile..

~~~~~~~~~

Okuldan girdiğimizde elimi beline koydum ve ufak bir hatırlatma yaptım.

-"Kerem de bizim okul da ,ben bir arkadaşların yanına gideceğim dikkatli ol ve sınıfta beni bekle"dedim ve boynuna bir öpücük kondurdum.

-"Tamam."dedi ve gülümseyerek merdivenlere yöneldi.

~~~

-"Abi senin ki neden merdivenleri bu kadar zor çıkıyor?"

-"Yaraları var,canı acıyor."

-"Mert ,git yardım et."

-"Tamam abi."

~~~

MERT'DEN

-"Melek?"

-"Sen kimsin?"

-"Talha'nın arkadaşıyım,yaralarından dolayı merdivenleri çıkamıyorsun yardım etmem için Talha gönderdi."dedim ve sınıfa kadar yardım ettim.

-"Sağol Mert, çok iyisin." dedi

-"Birşey değil Melek" dedim ve Talha'nın yanına döndüm..

Kalbim Seni SeçmişHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin