22.BÒLÜM

132 7 0
                                    

TALHA'DAN DEVAM

-"Mert,yardım ettin mi?"

-"Evet abi de, çok zorlanıyor,yazık kıza ya.."

-"Depodan topladınız mı siz?"

-"Òldürdüklerini mi?,Melek'i dövenleri?"

-"Evet,Mert!"

-"Gömdük gitti abi."

Cevap vermedim,sigaramı çıkarıp yaktım ve melegimi bir gün benim,bu kadar iğrenç olduğumu öğrenip gidecekti,ama gidemezdi...

Ona muhtaçtım,gerekirse bir odaya kapatır sonsuza dek orada tutardım ama bırakmazdım,gidemezdi..

-"Abi?"

-"Ne!"

-"Berke şurda oturuyor hadi eyvallah,ama Kerem'in araba şurda kendisi yok."

-"Eee!"

-"Abi Melek?."

-"Haklısın oğlum ben sìnafa çıkıyorum."

Sınıfa girdiğimde,Kerem,Melek'i duvarla kendi arasına almıştı..Melek beni fark etmemişti acıyla inleyerek yere düştü işte o an gözleri beni buldu ve gözlerime yalvarır gibi baktı,arsız bir göz damlası yüzünden süzüldü boynuna düştü...

Ağzımı anlayacağı biçimde kıpırdatarak;

-"Sakin ol,geçecek."

Kerem sırtını bana dönüp konuşmaya başladı.

-"Neden Talha?"

-"Çünkü aşığım!"

-"Bende ondan daha fazlası var!"

-"Umrumda değil!"

-"Neden!"

-"Ben bu dünya da ki en güzel kızım mı sanıyorsun?!,Hayır değilim ama biz birbirimizin gözünde öyleyiz,O yüzden sakın bana Talha'dan daha mükemmel biri olduğunu söyleme git kime söylersen söyle ama bana söyleme hiç bir şey değişmez.."

Ben bu kıza aşığım lan!"

-"Beni seveceksin,aynı şeyleri benim içinde söyleyeceksin!"

-"Asla!"

Kerem tam elini kaldırdı ki, tutup elini bùktüm ve yumruklarımı ardı ardına indirmeye başladım..

Kalbim Seni SeçmişHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin