Gözyaşını sildiğim zaman gözlerimin içine baktı...
O mavi gözleri beni benden alıyordu ve gitgide hıçkırıkları artmaya başladığında ,onu kucağıma doğru çektiğimde yüzünü boynuma gömdü ,ahah ...Benim gibi biri için fazla masumdu fazla masum...
-"Ağlama artık Meleğim".dedim sonra da kendime bir güzel saydırdım,ya Melek beni terslerse şimdi sen kim oluyorsunda bana melegim diyorsun gibi bir şeyler derse of of .
Ama o sadece kollarını biraz daha doladı ve kafasını boynumdan çekip göğsüme yasladı.Onu daha sıkı sarmaladım ve sessiz kaldım.
Neden ağlıyordu ve daha az önce tartıştığı bir kişiye neden gelip sarılıyordu.
Hıçkırıkları durduğunda kafasını kaldırıp yüzüme baktı.İkinci defa gözlerimin içine bakıyordu..
-"Ağlama Talha,lütfen"dedi ve narin parmaklarını yanaklarıma değdirip göz yaşlarımı sildi.Ne zamandan beri akıyordu gözyaşlarım....
Kendime inanamıyorum,bir kız için ağlamayı bıraktım daha önce hiç kimse için ağlamamıştım.Karşımda sadece tatlı , güzel ve fazlasıyla masum bir kız hıçkırarak ağladığı için ağlıyordum,Ben "Talha Durduran" ağlıyordum.Ellerimin tersiyle gözyaşlarımı sildim ve Melek'i lavaboya götürdüm tabiki Melek'i erkekler tuvaletine sokmadım.Kendim kızlar tuvaletine girdim ve melegim elini yüzünü yıkarken saçlarının ıslanmaması için tuttum.
"Kendini iyi hissediyor musun Melek?"
dedim Melek'e vurgu yaparak.
Gülümsemeye çalışarak cevap verdi.
-"Evet iyiyim"
-"okuldan erken çıksak sanırım konuşmamız gerek.'"
"Eşyalarımı sen toplarsan olur".
dedi.
"Sen bahçeye çık ben geliyorum"dedim.
Sınıfa girdim eşyalarını topladım montunu da aldım ve bahçeye indim kaldırıma oturmuş beni bekliyordu.
Yanına yaklaştım ve motorumu işaret ettim.
-"Ne motor mu?"
-"Ne oldu korktun mu?"
-"Ne , tabiki hayır saçmalama."
"Hadi atla Melek"
Melek.motora bindi ama korktuğu belliydi belime sıkıca sarıldı.Onu sahile götürecektim ben sanırım aşık olduğu kızı motoruyla sahile götürecektim.Yol boyunca sıkıca belime sarılmıştı.Sahil de durduğumuzda o da şaşırmıştı.
-"Sahil mi?"
-"Evet olamaz mı?"
-"Yo hayır deniz havasını severim" dedi ve gülümsedi MELEĞİMM.
Bir banka oturduğumuzda bir süre sessiz kaldık.
Ta ki Melek hıçkırarak ağlayana kadar.
Başını yavaşça omzuma yasladım.Hıçkırıkları arttığında"Neden ağlıyorsun "diye sordum.
Ağlayarak cevap verdi"Çok iğrenç bir hayatım var nefret ettiğim bir babam ve ben onunla yaşamak zorundayım bu da yetmezmiş gibi okula geldiğim ilk gün seni bunalttım..."
"Benimki de pek harika değil"
dediğimde gülümsedi.
-"Bunu neden yapıyorsun"
-"Neyi Melek"
-"Neden bana değer veriyorsun".
ÇÜNKÜ SANA AŞIK OLDUM BAŞBELASI
-"SANA DEĞER FALAN VERMİYORUM".
-"YANLI§ YORUMLADIM ÜZGÜNÜM".
Hayır üzgün falan olma Meleğim, hep gül o güzel gamzelerin hep kalsın yanaklarında.
"Sadece arkadasız" dediğimde zarzor çıkardığına emin olduğum sesiyle -"Sadece arkadaş"dedi.
Napıyorum ben böyle,Talha kendine gel resmen ona onu sevmediğini söyledin ve Meleğin daha çok ağlıyor."Şey aslında.."Melek sözümü keserek devam etti.
"Birşey söyleme Talha ben ,ben çok özür dilerim,bir daha seni rahatsız etmiyeceğime dair söz veriyorum".dedi ve hızla yanİmdan kalktı.Arkasından sadece baktım.
~~~
Melek'i karanlığa çekemem zaten pisliğe batmış durumdayım...Alkol,sigara ve daha kötüsü uyuşturucu..
Melekle geçirdiğim zamandan çok az önce titreme gelmişti yani Melek kantine gelip kollarımda ağlamadan önce vücudum yine o pisliği istemişti.Ama Melek varken unutmuştu o her şeyi unutturuyordu.Sadece bağımlı ve alkolik.değildim seks düşkünü zengin p*çinin biriydim..Ona karşı sadece arkadaş olduğumu düşünsün istiyorum en azından bir süreliğine.
İyi ki bugün yanıma motorumu almışım çok trafik vardı,eve geldiğimde lanet olasacı babam denen adama yakalanmamak için hızla odama girip,kendimi yatağa bıraktım.İlk defa geceyi bir kızı becermeden bitirdiğimi ve hiçbir sikik madde yi kullanmadan bitirdiğimi düşününce ağzımdan şu kelimelerin çıktığını duyup tebessüm ettim...."Ah!baş belası beni bu kadar etkileye bilecek ne yaptın söylesene?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kalbim Seni Seçmiş
RomanceO BENİM MELEĞİMDİ KİMSE ÜZEMEZDİ.. ARTIK ZEHİR DEĞİL SADECE MELEK İSTİYORDUM. MELEK OLMAZSA ZEHİR OLURDU. YILLDIR ARADIĞIM,BENİ MASUM BİR OĞLAN ÇOCUĞUNA ÇEVİREN KIZDI..... KOKOİN GİBİYDİN HAYATA BAĞLANIP,ENERJİ BULUYORDUM AMA ASLINDA SANA BAĞLAN...