«26.BÒLÙM»

130 7 0
                                    

TALHA'DAN DEVAM

Melek suya atladİğında,olayı görenlerden kurtarmak için bir kaç kişi atladı.Kendime lanetler okuyordum..-"Senin yüzünden oldu,kötülüğün ta kendisisin en başından aşık olmaman gerekirdi."

Şuan da iç sesimle tartışacak durumda değildim.

Arabadan inip melegimin yanına ilerledim adamlar onu denizden çıkarmıştı.

-"Ambulansı arayın!"

-"Nesi oluyorsun?"

-"Sevgilisiyim!"

-"Neyse ki bugün deniz pek şiddetli değildi yoksa kurtarqmazdık ancak cesedini çıkarırlardı bir yerlerden."

Adam bildiğiniz felaket tellalıydı.

Ciğerlerini açmaya başladım.Suni yardım yapıyordum.Nabzı atıyordu.İki elimle ciğerlerine bastırdım.Òksürerek gözlerini araladı.

-"Meleğim burdayım,seni asla bırakmam."

-"Lütfen kenara geçin,ambulansa alıyoruz."diyen hemşireye sert bir bakış attım ama bana bir soru sordu;

-"Nesisiniz?"

-"Sevgilisi!"

-"Ambulansa geçebilirsiniz."

O sırada Melek'i sedyeye yatırmışlardı.Üstünde ki kazak çok ıslaktı,kotu hem yırtık hem ıslaktı..

-"Melek affet beni?"

Kafasını hayır anlamında iki yana salladı.

-"Melek,lütfen ben sadece biraz sinirlendim."

Ambulans'ın arka tarafın da sadece biz vardık.Hemşire ön taraftaydı.

-"Neden?"

-"Beni istemiyorsun hatta sevmiyorsun zannettim,diğer kızlar benim için ölürken sen istemiyordun,Sadece bir anlık sinirdi,affet beni.Sadece seni istiyorum,her anlamda benim olmanı istiyorum,Seni seviyorum."dedim ve kafamı ıslak boynuna gömdüm.

-"Kendi kendime çok düşündüm,aşık olduğumu kabullenemedim.

Nefret etmek istedim ama olmadı,erkeksi kokunu istedim hep,sanki sadece sen olsan, sadece seni sevsem sonsuza dek yaşayacakmışım gibi oluyor,seni unutmaya çalışıyorum olmuyorum.Seni seviyorum Huysuzum."

-"Meleğim."

Allah'a şükürler olsun affetmeseydi ölürdüm,ya denizden çıkamasaydı ya ölseydi..

-"Talha gidelim şu ambulanstan iyiyim ben."

-"Tamam."

Ambulanstan indiğimizde.Kucakladım.

-"Tqlha indir."

-"Hayır,araba sahilde zaten."

Hiç bir şey söylemeden kafasını omzuma yasladı.

Arabanın yanına geldiğimuzde ön koltuğa oturttum,onu yanımda istiyordum.Havalar hala soğuktu ve o ıslaktı klimayı açıp,Melek'e doğru verdim.

-"Üşümüyorsun değil mi?"

-"Hayır,ısındım."

-"Peki."

-"Huysuzum,şey?"

-"Ney?"

-"Okulda eşyalarımız kaldı,çanta.."

-"Of Melek."

-"Asıl sana of huysuz ,senin yüzünden ders-.."

Arbayı durdurup kocaman ve uzun bir öpücük bıraktım.Sonra arabayı okula sürmeye başladım.

-"Kızma şirine."dedim ve yanağından bir makas aldım.Gözlerini kocaman açmış bana bakıyordu.Böyle çok şekerdi..

-"Melek,sen arabada bekle şimdi ikimiz gidersek,Müdüreyle uğraşırız."

Müdüre diyince aklıma,onu duvara yaslayışım geldi ve piçce güldüm.

Ama o kızardı.

~~~

-"Oo Talha Bey!"

-"Sevinmeyin hocam gidiyorum."

dedim ve eşyaları alıp sınıftan çıktım.

Koridorda durup Semih'i aradım.

-"Semih,Melek ile barıştık!"

-"Aslında ben bu gece Ayşegül'ü becerirsin diye düşünmüştüm."

-"Neden olmasın."

TALHA'YA LAF YOK!

TALHA DURDURAN<3

Kalbim Seni SeçmişHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin