Talha uyuduğun da sanki o, olduğu yaramaz çocuk olmuyordu .O kadar masum gözüküyordu ki onu inceleme fırsatını şimdi buluyordum.
Yüzü gerçekten kusursuzdu elmacık kemikleri dışarı doğruydu ve yüz hatları oldukça sertti.Kirpikleri gerçekten uzundu ve biçimli dudakları vardı.Ben onu incelerken telefonum çaldı.Uyuduğunu biliyordum ama hala saçlarıyla oynuyordum.
Telefonu açtığım da Talha uyanmasın diye kalkmak istedim ama başı bacaklarımdaydı.
-"Efendim"
telefonun karşısın daki ses
-"Nerdesin Melek?"
-"Baba bugün eve gelmeyeceğim bir arkadaşım da kalıp ders çalışacağım"
-"Kız bir arkadaş mı?"
-"Evet, baba"
-"Tamam kızım,seni seviyorum"
-"Görüşürüz,baba"
dedim ve telefonu kapattım.Talha hala uyanmamıştı, saçlarıyla oynamaya devam ederken kendi kendime şöyle dedim.
"Keşke,benim de sadece seni sevdiğim gibi sen de sadece beni sevseydin"ve iç geçirdim .Sonra eğildim ve kokusunu içime çektim,çok sert ve pahalı bir parfümü vardı.
Vanilya&Tarçın
~~~
TALHA'DAN DEVAM
Tamam doğru çok güzel bir uyku çekmiştim ama Melek'in telefonu çalınca uyanmıştım ve dediklerinin hepsini duymuştum babasıyla konuşuyordu ama saçlarımla oynamayı tek bir saniye bırakmamıştı.Sonra gerçekten saçmaladı sadece onu sevmemi istiyormuş ,meleğim zaten sadece seni seviyorum 48 saattir yani iki gündür masum bir oğlan çocuğuyum.
Beni iyi yapan sensin melegim sen olmadığın zaman en iğrenç şeyleri yapıyorum sana muhtacım sadece seni seviyorum.
Melek saçlarımla oynarken birden onu altıma çekmek istedim acaba korkarmıydı...
Onu deli gibi istiyordum...
Birden altıma çekince ufak bir çığlık attı.
Öylece gözlerime bakıyordu.
-"Talha, korktum"
o kadar güzeldi ki,ağırlığımı ona vermiyordum.Elimin tersiyle Berke'nin tokat attığı yeri okşadığımda gözlerini kapattı ve dudakları aralandı.
-"Bu gece burda kalır mısın?"
Gözlerini yavaşça araladı ve rahatlamış gibi bir nefes verdi.
Sanırım söylediklerini duymadım zannetti ve sevindi.
-"Annen ,babam yada kimse yok mu?"
-"Ahahahahahahahah meleğimm sen nerde olduğumuzu biliyor musun?"
-"İstanbul'da değil miyiz?"
-"İstanbul'dan biraz çıktık bir dağ evindeyiz"
-"Talhaa!"
-"Hadi, hadi sabah döneriz"
Hala altımda duruyordu onun diğer kızlar gibi olmadığını bildiğim için hiçbir şey yapamıyordum.
Gözlerime bakmıyordu of aman Allah'ım yine kızarmıştı.
Ama artık dayanamıyordum,kalbi deli gibi çarpıyordu.
Dudaklarım yavaşça boynuna indi ve boynunun en hassas yerini yavaşca ıssırdım, ama canìnı acıtmamaya çalışıyordum.
Sadece benimdi ,sadece benim.
Sonra iz bıraktığım yeri yavaşça öptùm.
Ellerini saçlarıma daldırdı.
Yüzünü ellerimle sertçe tutmuştum ki tam öpecekken acıyla inledi.
-"Ahh Talhaa yanağım.."
sesi "Talhaa" derken çok kısık çıkmıştı.
Ellerimi gevşettim.
-"O Berke'yi kendi ellerimle geberteceğim kimse benim olana dokunamaz."
diye bağırdığımda kalkmaya çalıştı ama o kadar halsiz görünüyordu ki ve olabildiğince narindi lanet olsun erkeklik hormonları meleğimin canını yakmıştìm.
Üzerinden kalktìm ve bu sefer ben onu kucağıma yatırdım.
Üşümesini istemiyordum bu yüzden onu battaniyeye sardım şömine de yanıyordu.
-"Melek,lanet olsun çok üzülüyorum içimden birşey söküyolar gibi oluyor ağlama lütfen yalvarırım ağlama."
O kucağımdaydı ama ben onun saçlarını okşuyordum .
Normalde kucağımda olan kızlarìn saçı yerine başka bir yerini okşardım ama karşımda ki kokusuna muhtaç olduğum meleğimdi.
Hiçbiri onun gibi olamazdı.
Yattığı yerden doğruldu ve elinin tersleriyle göz yaşlarını silip dudaklarımı öptü o anda hiç şaşırmadığım kadar şaşırdım.Melek beni öpüyordu ve bende tabiki karşılık verdim,alt dudağını emerken yavaşca inledi onu biraz daha sert öpmeye başladım bana acemice karşılık verişi onu daha da arzulamama sebep oluyordu.
Nefes nefese ayrıldığımızda alnımı alnına yasladım ve gözlerim kapalı bir şekilde konuşmaya başladım onun da gözleri kapalıydı.
-"Dudaklarının tadı daha önceki kızların dudaklarının tadından çok daha güzel."
-"Talha?" adımı soru sorar gibi söylemişti.
-"Seni dinliyorum"
-"Beni hiç bırakma senden başka kimsem yok ve senden başka .."
dedi ve sustu.
-"Ve senden başka ne"sesim o kadar yumuşak ve sevgi doluydu ki.
-"Senden başka kimsem yok ve senden başka kimseyi sevmiyorum"
dedi melegim böyle diyince kalkıp ,salonun ortasında halay çekesim geldi.
"Bundan sonra benim hayatımda ki tek kızsın."
-"Neden peki; neden benim için hayatını değiştiriyorsun?"
-"Bana iyi gelen tek kişisin YILLARDIR ARADIĞIM KIZSIN"
dedim ve onu kendime çektim.
Az önce Melek kucağımdayken,bedenim uyuşturucu istemişti.Kokusu gerekiyordu,Melegimin kokusu lazımdı,o yüzden kafamı onun boynuna gömdüm hem öpüyor hemde kokusunu içime çekiyordum. Kokusu gerçekten hoştu.
vanilya&zambak
sert kokmuyordu aksine parfümünün çok hafif bir kokusu vardı.Onun burda yanımda benim melegim olduğunu bilmeliydim yoksa bara gider iki kadın becerir zehrimi çekip gelirdim beni bırakmamalıydı.
O OLMAZSA ZEHİR OLURDU.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kalbim Seni Seçmiş
RomanceO BENİM MELEĞİMDİ KİMSE ÜZEMEZDİ.. ARTIK ZEHİR DEĞİL SADECE MELEK İSTİYORDUM. MELEK OLMAZSA ZEHİR OLURDU. YILLDIR ARADIĞIM,BENİ MASUM BİR OĞLAN ÇOCUĞUNA ÇEVİREN KIZDI..... KOKOİN GİBİYDİN HAYATA BAĞLANIP,ENERJİ BULUYORDUM AMA ASLINDA SANA BAĞLAN...