«25.BÒLÙM»

137 8 2
                                    

@GlerAckgz herşey için çok teşekkür ederim..İşte yeni bir bölüm!;):)

MELEK'İN ANLATÌMINDAN

Hah! çok güzel bu hayat ya!!

Ama bana pek güzel gelmesin.

Talha Bey altında kızları inletsin,İki kere aldatsın..Ben affediyim..

AhHhh hata bende ki bende.Talha Durduran'dan bahsediyoruz be!Bad boy lan o! Benim buraya hiç gelmemem gerekirdi ben kim,İstanbul kim,yeter artık çok klişe biliyorum ama kalbime taş basıp onu unutma vakti gidiyorum len İzmir'e!

-"Haha Melek uhuuhuuhu ne güldüm..Ne saydırdın beh kendine!"

-"Orospu iç ses!"diye bağırdım ve yere çöküp ağlamaya başladım.

Sonra kalktım çünkü en son yere çöktüğümde neler olduğu malum..

Kendi kendime söylenirken yere kapaklandım ve kotum yırtıldı.

-"Düz yolda bile yürüyemiyorum!"

Ayağa kalktım ve topallaya topallaya yürümeye başladım.

Taksi durağı vardı.

-"Kadıköy'e lütfen."

-"Tamam abla!"

Kafamı cama yaslayıp,tek aşkımı düşünmeye başladım.

-"Hahayt gidemez ki ,gidemez ki!"

Ben böyle iç sesin!Bu ölüyor mu?!

-"Tamam, tamam sustum!"

-"Geldik!"

-"Ne kadar?"

Bir miktar para ödedikten sonra arabadan indim..

TALHA'DAN DEVAM

-"Talha ne yaptın oğlum ya,ağlatanı dövüyorsun hatta ikisi öldü ama kendin ağlatıyorsun.Bence affetmez seni!"

dedi Semih,lanet olsun her söylediği doğruydu!

-"Yeter lan yeter,az destek.ol bana be!"

-"Siktir lan,sen seviyorum de sınıftan çıkar..!"

-"Ne yapacağım?"

-"Gitse bile bırakmayacaksın,Muhtaçsın gerzek!"

-"Semih!"diye sızlandım.

-"Kız namusunu korumuş sadece,öpüşmesine dua et,sen değilmiydin diğerli gibi değil diyen! Seninle olmadı diye sinirlenip hem kıza bağırıyorsun ve ağlıyor pezevenk!!"diye bağırdı ve siktir olup gitti.Haklıydı o yüzden sesimi çıkarmamıştım.

Arabaya binip sahile indim..

MELEK'DEN DEVAM

Evin önünde biraz durdum,saat daha 18.00 değildi yani okulun çıkış saati değildi babam n'yapıyorsun demez miydi?!

Sahile doğru yürümeye başladım.Neymiş; makyaj..Diğer kızlar..İstanbul'u bilseydin indirirdim..Seni çekmezdim..İn!..

Söyledikleri aklıma geliyordu arabayı kullanırken ki sertliği,uyurken ki masumluğu,muhtaç bir oğlan çocuğu gibi bakan yemyeşil gözleri,kasları,esmerliği..Onu hala seviyordum..Lanet olsun ki umutsuzca kendimle savaşıyordum İstanbul'a geldiğimden beri yaşadıklarım bu küçük bedenimi gerçekten yormuştu..

TALHA'DAN DEVAM

Arabayla sahilde dolaşırken Melek'i gördüm..Denize taş atıyordu.Kotu yırtıktı ama hala çok güzeldi masmavi gözleri,çok sarı olmayan ama ben sarışınım diye bağıran saçlarì ve kendine has dalgası,sapsarı kaşları,Vanilyalı zambak kokusu MASUMLUĞU, yanından geçenler ona bakıyordu hatta baştan aşağı süzüyordu ama o hala taş atıyordu safım benim..

Ben onu böyle izlerken yavaşladı ve kendini birden denizin arsız sularına attı..

Kalbim Seni SeçmişHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin