TALHA'DAN DEVAM
Film bittiğinde Melek'e baktım.Keşke bu kadar pisliğe batmasaydım...
O masumdu,temizdi ama ben öyle değildim.Onu arzuluyordum sadece öpmekle kalmak istemiyordum diğer kızlarla yaptığım gibi altımda..Ahh lanet olsun.
Melekle ilgili birşeyler öğrendim sanırım birincisi kesinlikle çok uykucu,ikincisi çok güzel yemek yapıyor,üçüncüsü bana aşık ve dördüncüsü aile hayatı berbat ama o çok masum..
Onu kucaklayarak yatak odasına taşıdım.Hmm ayrıca unuttuğum birşey var ,uykusunda çok sayıklıyor..
Yatağa yatırdığımda saçlarının bir kısmı gözünün önüne düştü.
İlk defa bir kıza dokunurken ellerim titriyordu.
-"Talha beni bırakma."
dedi ama kesik kesik söylüyordu ve sesi fısıltı gibiydi.
Melegimin yanından çekildim,dolaptan yeni bir baksır aldım..
Üstümde bir tişört altımda da sadece baksırım vardı.Vücudum titriyordu,zehir lazımdı.
Salonda ki çekmeceden tozu çıkardım iki parmağımın arasına alıp içime çektim.İyi hisseddiriyordu...
~~~
Melek'e son bir kez baktım.Eğer duygularımla hareket edersem,gitmezdim.Saat 1:13 dü gece yarısìnı geçmişti ,melegimin üstündeki herşey benimdi.O da benimdi sadece benim.
Altıma koyu siyah kotumu taktım üstümde de dar siyah tişòrtüm vardı.Uyuşturucu kullandıktan sonra hormonlara dur diyemiyordum.
Arabama atlayıp bara geldiğimde bizim grup ordaydı,bizimkilerden 2si kız 4ü erkekti 6 kişiydik.Emre ile Selin sevgiliydi.Benim sevgilim olamazdı.
Ben aldatırdım.
Ayşegül bana aşıktı bu gece onu istiyordum.
Semih ile Mert de benim gibi zengin piçleriydi.
Emreyle Selin bir köşede yiyişiyorlardı.Ayşegül köşede tekti.
-"Bu gece benimsin."
-"Olur."dedi bana baygın bakışlar atarak.Sürtüklerin en iyiysiydi.
-"Takip et."
arabaya bindiğimizde direk dudaklarıma saldırdı.
-"Ne zamandır gelmiyordun yanıma."
-"Neden yanımda olduğunu biliyoruz uzatma."
-"Erkekliğini özledim Talha."
-"İn"
Otelden bir oda aldım.
Üstündükeleri çıkardıktan sonra onu duvara yasladım.
~~~
En ufak bir sevgi hissetmiyordum.
Òn tarafına sokarken attığı çığlıklar inlemelere dönüşmüştü.
Onu öylece bıraktım ve odadan çıktım.
Eve geldiğimde saat 11,35 di öğlen oluyordu.
Melek evde yoktu.
Benim kıyafetlerimi çıkarmıştı yatağın bir köşesinde katlıydı.
Kendi kıyafetleri yoktu ve iç çamaşırları da yoktu.Islak ıslak mı giymişti, lanet olsun..
MELEK'DEN DEVAM
Talha Bey 149 tane cevapsız arama yaptı,Hadi bakalım inat değil mi? üstüme tanımam.
"Seni aldattı, acaba şu aşık olduğun play boy dün gece kimi inletti altında?"
İç sesime hem lanetler okudum hemde bir kaldırıma çòkùp hıçkırarak ağladım.
İzmir'de ki en yakın dostum olan Selin'i aradım.
-"Selin çok kötüyüm."
-"Noldu MelMel!"
bana hep MelMel derdi.Olan biten herşeyi anlattım..
TALHA'DAN DEVAM
-"Alo Semih!"
-"Noldu abi?"
Olan biten herşeyi en başından anlattìm ama en ufak ayrıntısına kadar anlattım güvendiğim tek adamımdı.
-"Tamam abi buluyorum hemen."
-"Hemen!"
-"Tamam" dedi ve telefonu kapattı.
~~~
Telefonum çaldığında arayanın Semih olduğunu gördüm ve hemen açtım.
-"Buldun mu Melek'i?"
-"Evet abi,bizimkiler görmüş senin götürdüğün dağ evinin aşağılarında caddeler,bar sokakları var ya ordaymış en son bir kaldırıma oturmuş ağlıyormuş."
-"Tamam Semih."
Arabaya atladığım gibi barların olduğu sokağa girdim.
Girdiğim gibi iğrenç bir manzarayla karşılaştım.
İki tane adam bir kızı ortalarına almışlar biri sağ kolundan biri sol kolundan çekiştiriyordu.
Dikkatli bakınca bu kızın Melek olduğunu gördüm.
Hem Çığlık atıyor hem de kurtulmaya çalışıyordu.Adamın bir tanesi şiddetli bir tokat attı ve Melek yere düştü,Sonra diğer adam melegimin saçından tutup yere çarptı ve işte o zaman kayışlar koptu.
-"Sikikler!"
diyip yumruklamaya başladım.Ben birini yumruklarken diğeri Melek'e ardarda vurmaya başladı.Heryerine tekme atıyordu sonra ayağa kaldırdı ve tokat attı.
-"Ahh Talha!"
sesi öyle kısìktı ki!
O sırada Semih geldi ve yumrukladığım adamı alıp kendisi vurmaya başladı.
Melek'e baktığìmda adam melegimin boynuna bıçak dayamış bana bakıyordu.
-"Bırak lan kızı!"
-"Bu gece onu istiyordum piç sen nerden çıktın!"
arkadan Mert'in ve adamlarımın.geldiği görùnce onu oyalamaya çalıştım.
-"Ne istiyorsun?"
-"Kız çok güzel,melek gibi.."
dediği an Mert arkadan bıçağı soktu.Adam yere düşünce Melek'de yere düştü.
Adamlarım hemen melegimi döven adamları bagaja koydu.
-"Melek"
-"Ahh Talha."
-"Yanındayım."
Kucağıma aldığımda yüksek sesle inledi.
-"Ah!"
tişörtünü sıyırıp sırtına baktım.
Heryeri mosmordu.Kemer izleri şerit şerit geçiyordu.
Arabanın arka koltuğuna yatırıp,İstanbul'a sürdüm.
İstanbul'a vardığımızda saat 13.00 dı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kalbim Seni Seçmiş
RomanceO BENİM MELEĞİMDİ KİMSE ÜZEMEZDİ.. ARTIK ZEHİR DEĞİL SADECE MELEK İSTİYORDUM. MELEK OLMAZSA ZEHİR OLURDU. YILLDIR ARADIĞIM,BENİ MASUM BİR OĞLAN ÇOCUĞUNA ÇEVİREN KIZDI..... KOKOİN GİBİYDİN HAYATA BAĞLANIP,ENERJİ BULUYORDUM AMA ASLINDA SANA BAĞLAN...