Bu bölüm ithafı herşeyiyle çok sevdiğim ve sanırım beni çok seven,kimseden çok sevemediğim Fatoş'uma @432fatma
Melek kantine doğru gidince peşinden gittim,çünkü onunla uğraşmak istiyorum.
Kantine çıktığımda kantinin terasında parmaklıklara tutunmuş bir şekilde dışarı bakıyordu.Yavaşça yaklaşmak istedim ama onun bu halini bozmak istemiyordum dertli gibiydi.Okulun ilk günüydü ama o hiç heycanlı değildi.Yani öyle gözüküyodrdu.O öyle dururken yanìna bir çocuk yaklaştı.Bu Berke'ydi, zaten sabahtan beri Melek'i süzüyordu bunu fark etmiştim.Yanlarına gidip Melek'i ondan,onun yanından uzaklaştırmak istiyordum Ama biraz izlemeye karar verdim.Berke denen şerefsiz benden yakışìklı olmasa da yakışıklı biriydi tamam kabul egoistin tekiyim.Sonra Berke Melek'in yanına biraz daha yaklaşarak elini uzattı,Melek de ona karşılık elini uzattı.Berke birşeyler söylüyordu ama duyamıyordum.Melek'e baktığım da Berke'ye karşı çok ilgisizdi...
Berke hala konuşmaya devam ederken Melek hızlı adımlarla yürürken Berke 'ye dönmeden görüşürüz diye bağırdı.Kantinden çay alıp masalardan, birine oturdu.Bende gidip bir çay aldım ve masasına oturdum -karşısına-ona doğru bakıyordum.Gözlerinin içine baktığım zaman ,utanıyordu çünkü yanakları kıpkırmızı oluyordu. Gözleri beni bulunca konuşmaya başladı.
-"Ben sınıfa gidiyorum...ımm üzgünüm."
-"Neden üzgünmüşsün"?
-"Seni rahatsız ettim"
-"Evet,rahatsız ettin üzgün olsan iyi olur" dedim Melek solgun gözlerle bana bakıyordu onu böyle görmek istemiyordum..aslında Melek'e karşı sözel olarak ifade ettiğim hiçbir şey,düşüncelerimle aynı değildi ama bana aşık olmasını istemiyordum..
-"Pekala dediğim gibi üzgünüm" dedi ve gitti.
Melek kantinin kapısından çıkarken Berke'de Melek'in peşinden fırladı...
Yaklaşık 4 dakika sonra Melek kantine tekrar girdi.Kantin de kimse kalmamıştı ama ben hala aynı masada oturuyordum.Yanıma geldi,ağlıyordu ve hıçkırıkları beni çok üzüyordu.Onu yanımdaki sandelyeyi çekip oturttum.Baş parmağımla göz yaşlarını sildim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kalbim Seni Seçmiş
RomanceO BENİM MELEĞİMDİ KİMSE ÜZEMEZDİ.. ARTIK ZEHİR DEĞİL SADECE MELEK İSTİYORDUM. MELEK OLMAZSA ZEHİR OLURDU. YILLDIR ARADIĞIM,BENİ MASUM BİR OĞLAN ÇOCUĞUNA ÇEVİREN KIZDI..... KOKOİN GİBİYDİN HAYATA BAĞLANIP,ENERJİ BULUYORDUM AMA ASLINDA SANA BAĞLAN...