«24.BÒLÙM»

140 8 1
                                    

TALHA'DAN DEVAM

Melek şaşkın gözlerle bana bakıyordu..Dudakları...

-"İyi misin?"dedi ve elini sol yanağıma koyup okşamaya başladı.

-"Süperim!"

-"Hadi derse."kolumun altından sıyrıldı ama tutup tekrar duvara yasladım ve ağırlığımı ona verdim.

-"Daha öpmedim."

-"Yanaktan."

-"Tabi tabi!"

Gözlerini bana sabitledi ve öpmeye başladı.İlk önce şaşırdım ama sonra..

~~~

-"Napıyorsunuz siz!"

diye gürleyen müdüreye karşı bile hala öpüşüyorduk ona cevap vermeden melegimi kucakladım,ama hala öpüyordum.

Arabaya geldiğimizde arka koltuğa yatırdım ve üstüne çıktım.

Tişörtünü sıyırdığımda;

-"Talha çekil üstümden."

-"Hayır."

-"Evlenmeden olmaz."

-"Evleneceğim tek kızsın."

Biz böyle konuşurken ben onun göğüsleriyle oynuyordum.

-"Genellikle nerde takılırsın?"

Dudaklarını dudaklarıma uzun bir süre bastırdım, sonra geri çekildim ve şöför koltuğuna geçtim.

-"Sen nerelerde takılırsın?"

-'"İstanbul da hiç bir yeri bilmiyorum."

-"Seni takıldığım bara götürmemi ister misin?"

-"Olur."

Dikiz aynasından Melek'e baktığım da beni izlediğini gördüm ama ben bakınca hemen gözlerini kaçırdı.

-"Utungaç keçi?"

-"Hı?"

-"Neden makyaj yapmıyorsun."

-"Bana bir rimel ve parlatıcı yeter"

-"Bardaki kızlar yapıyor ama?"

-"Umrunda değil ama senin umrundaysa müsait bir yerde indirebilirsin."

-"İstanbul da hiçbir yeri bilmiyorsun,indiremem."

-"Eğer İstanbul'u bilseydim indirecektin öylemi?"kaşlarını çatmıştı ve gözleri dolmuştu.

DUYGUSAL MELEĞİM

-"Tabiki de seni çekmezdim."

son söylediğimden sonra arabanın arka koltuğuna yattı ve arkasını döndü.İçini çekmesinden ağladığını anladığımda kendime sessiz bir küfür mırıldandım.

-"İn!"

Bara doğru ilerlerken arkama bakmamıştım.Barın kapısında ki adamlara o benimle dedim ama adamlar bana bir soru yöneltti.

-"Kim sizinle efendim?"

Arkamı döndüğümde orada olmadığını gördüm.

-"Siktir!,Semih içeride mi?!"

-"Evet efendim buyrun."

-"Semih!"

Semih yanıma geldi ve herşeyi.anlattım hissettiklerimi sadece o biliyordu kendime bile kabullendiremediğim şeyleri biliyordu.Tek dostumdu tek sırdaşım.

-"İyi bok yedin abi ya!"

-"Ne yapmalıyım?"

Kalbim Seni SeçmişHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin