2.BÒLÚM
TALHA'DAN DEVAM..
Kıza biraz fazla tepki gösterdiğimi sonradan fark ettim ama bana çarpmamalıydı.O kim oluyordu.
Tamam hala abartıyorum.Sonuçta okula yeni geldi.
Ama başına büyük bir bela aldı,o bana piç dedi, bunu ona ödeticem,diğer tüm kızlara yaptığım gibi onu kullanırsam...
Hayır,Hayır saçmalıyorum ama tatlı bir kız onunla uğraşmak eğlenceli olabilir.
Ne saçmalıyorum ben Talha kendine gel sen hiçbir kızı tatlı bulmazsın...
Neyse şimdi o s*kik sınıfa gidip ders dinlesem iyi olur.
Sınıfa girdiğimde o lanet kız sırama oturmuştu.Bu kız çok olmaya başladı.Hızla yanına gidip kolundan tuttum , bütün sınıf dikkatlice bize bakıyordu.
-"Hemen sıramdan kalkıyorsun!" diye kükredim resmen ama o çok sakin bir şekilde...
-"Yine ne saçmalıyorsun,tapulu malın mı?" dedi.
-"Sana sıramdan kalkmanı söyledim"dedim ama hoca tam bu sıra da içeri girdi,hassiktir.Bu kızı
bir ders boyunca çekmek zorundayım.
Hoca sınıfa girince büyük bir sessizlik oldu.Herkes yerine geçti, Ben hariç:-!
O kızın yanına oturdum sıra arkadaşı olduk(!).Hoca yanıma doğru ilerledi,derin bir nefes alıp konuşmaya başladı bir eliylede çok sevgili (!) sıra arkadasımı işaret ediyordu.Sınıfa doğru dönerek;
-"Bu sene aramıza yeni bir arkadaşımız katıldı,hadi kızım bize kendini tanıt."
Yanımdan kalkarak tahtaya doğru ilerledi.
-"Merhaba ben Melek,grçen senelerde İzmir'de yaşıyordum ve bu sene burdayım,Babamla yaşıyorum annem İzmir'de bu kadar."
-"Teşekkürler Melekcim,şimdi dersimize kaldığımız yerden devam edelim."
Yanıma tekrar otururken,gözlerime baktı,ismi Melek'miş zaten melekler kadar masum ve güzel..
Ders boyunca onu izledim bir ara bana dönüp;
"Beni izlemek yerine dersi dinle,ayrıca tanışamadık ben Melek" dedi ve elini uzattı.
Elini sıkmadan "Talha" dedim.
Yüzüme doğru bakıyordu ama sonra vazgeçti ve kafasını sıraya doğru gömdü.
Onu izlemeye devam ettim.Çok masum ve güzel bir duruşu vardı.Hala saçmalıyorum ,Kahretsin gerçekten masum..Her neyse dediğim gibi onunla uğraşmak eğlenceli olacak.Saçlarının dalgası ona farklı bir hava katıyordu.Gerçekten saf ve hiçbir kızın olmadığı kadar masumdu.onu incelerken zil çaldı ve Melek kantine doğru olduğu yerden fırladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kalbim Seni Seçmiş
RomantizmO BENİM MELEĞİMDİ KİMSE ÜZEMEZDİ.. ARTIK ZEHİR DEĞİL SADECE MELEK İSTİYORDUM. MELEK OLMAZSA ZEHİR OLURDU. YILLDIR ARADIĞIM,BENİ MASUM BİR OĞLAN ÇOCUĞUNA ÇEVİREN KIZDI..... KOKOİN GİBİYDİN HAYATA BAĞLANIP,ENERJİ BULUYORDUM AMA ASLINDA SANA BAĞLAN...