0- omegaverse nedir?

17.3K 664 137
                                    

Avrupa ve Asya devletlerinde ortaya çıkan, BL janrı içinde özel bir evredir. İlk hikayler aşık olan bir kurtadam ile ilgiydi ve Alfa, Beta ve Omega hiyarişileri olan, gerçek ekolojisi içerisinde aşkı yansıtmaya çalışıyordu. İçinde ayrıca cinsiyet ayrımı ve ırkçılık gibi satirik ve sosyal unsurları da bulunmaktadır. Omegaverse'de kimin yazdığına bağlı olarak, başka kurallar da eklenmiştir. Böylelikle hikayeler sadece dişilerin değil, erkek omegaların da hamile kalabileceği duruma gelmiştir.

1- herkesin hamile kalabileceği bir dünya.

Başlangıçtan itibaren insanlık sadece kadın ve erkeklerden oluşuyordu. Fakat insan soyunun tükenmesine karşı, bu sükeler müdahale edildi ve yeni bir evren gelişti. Kadın ve erkek arasındaki farklar yok oldu. Şimdi iki cinsiyet de hamile kalabiliyor. Artık erkeklerinde bir rahmi ve rektumundan rahmine uzanan kanallar var.

-Yumru köklü penis: Dipte yumrusu vardır ve boşalma sayesinde hipertrofi (boyutta büyüme) ortaya çıkar. 20'den 30 dakiyaya kadar boşalmayı sürdürebilir. 20 ml meni boşaltabilir (Omega ve Betalar için normal değer 2 ml'dir) ve %100 dölleme oranına sahiptir. Nadir durumlarda Betalar 10 ml de boşaltabilir.

2 -Alfa, Beta ve Omega arasındaki farklar.

A;

- Alfa erkeklerinin penis kökünde yumru vardır.
- Birçok kez boşalabilirler.
- Kolayca kızışabilirler. (Kızışma dönemindeki Omeganın kokusunu aldıklarında)
- Özel feromonlar salgılarlar.

B;

- Kızışma dönemleri yoktur.
- Omega'nın aksine, cinsel birleşme sırasında istemeden tahrik olmazlar.

O;

- Kızışma dönemleri vardır.
- Kızışma günleri, 1'den 7 güne kadar sürebilir.
- Kızışma dönemi dışında hamile kalamazlar.
- Güçlü feromonlar salgılarlar.

3- Peki kızışma dönemi nedir?

<Omega>

Omeganın ter bezleri feromon üretir. Kokuları ayda bir, 7 gün boyunca çok daha güçlü hale gelir.

Koku değişimi, hamile kalma şansının çok yüksek olduğunu olduğu işaret eder. Normalde hamilelik şansı çok azdır. Alfalar, Omega feromonlarına karşı agresif reaksiyonlar gösterirler. Bu da kendilerini kontrol etmelerini zorlaştırır.

= Kızışma dönemi belirtiler yaklaşık 12-18 yaşlarında olur.

<Alfa>

Omega feromonlarına tepki verdiklerinde transa geçerler ve bu olduğunda mantıklı düşünemezler, hatta şiddete bile başvurabilirler.

4- Sadece Alfa, Beta ve Omega arasında görülen "eş" sistemi.

Cinsel birleşme esnasında alfa, omegayı ense çevresinden ısırırsa "Eş" olurlar. "Eş" olunca alfa değişmez, omega başka partnerler bulma şansını yitirir. Cinsel birliktelik halinde, iz belirgin hale gelir ve eğer omega onu işaretleyen kişiyle ilişkiye girmiyorsa baş ağrısı, baş dönmesi, kusma gibi belirtiler gösterir.
Eş olduktan sonra bağ bozulamaz.

Alfa, omegayı ısırır, ısırdıktan sonra diş izi kalır. İstemedikleri bir alfayla eş olmaktan korunmak için, bazı omegalar tasma kullanır.

Ruh eşi.

Alfa ve omeganın birbirlerinin feromonlarına kapıldıkları (kızışma döneminden bağımsız) durumlar vardır. İkisi de ilk görüşte birbirlerinden etkilenir ve hisleri zamanla yok olmaz. Fakat çoğu insan bunun efsane olduğuna inanır.

gone with the sinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin