uyumayın. *alfa sesimi kullandım.*
***
bölüm 15 - "ruh eşin sana yol gösterecek."
İş yerindeydi.
Burada ne halt ettiğini bilmiyordu ama odasında düşünmekten kafayı sıyıracağına kendini dosyalara gömebilir, dikkatini dağıtabilirdi. Evden çıkmadan önce aralık kapıdan içeriye giren Hotoru kucağına kurulmuş, omegadan ilgi istemişti. Kyungsoo beyaz tüylü kediyi sevdikten hemen sonra Sehun ve Baekhyun uyanmadan hazırlanmış, evden çıkmıştı.
Kim Kazuya onu toplantıda görmüştü fakat diğer insanların yanında bir şey diyememiş daha sonra konuşacaklarını onun mimiklerinden anlamıştı. Zaten daha sonrasında Kazuya iş yerinden aceleyle ayrılmıştı. Teke tek konuşmadan kılpayı kurtulduğu için memnundu. Garip bir şekilde birkaç yerinin sızısı hariç iyiydi. Fakat uyku ve uyanıklık arasında bir yerdeydi. Masasında oturuyor elindeki telefon ekranına öylece bakıyordu. Beyaz alfası hâlâ ortalıklarda yoktu. Omega büyük bir güven sarsıntısı içine düşmemek için kendini durduruyordu. Ortada bir şeylerin döndüğünden adı kadar emindi. Kabuslara gelecek olursak, Sehun'un bilgisayarından birkaç araştırma yapmıştı.
Araştırmaların sonunda eline yine ilaçların işe yaramaz yan etkilerinden farklı bir şey geçmemişti. Buna da inanmıyordu ve farkediyordu ki önceki kabuslarını hatrında tutmakta zorlanıyordu. Sadece gece olanlar tazeydi. Ona dokunanın bir alfa olduğunu biliyordu, peki ya ona uygunsuz bir şekilde dokunması ve anlamsız kelimeler sarf etmesi ilacın yan etkilerinden miydi? Omega tekrar vücudunda hissettiği dokunuşlarla irkildi ve kafasını iki yana salladı.
'Seni bekledim, beni bulmanı bekledim ama sen...'
'Sen bizden vazgeçtin.'
Kyungsoo beyninde yankılanan tanınmaz, kamufle edilmiş sesle gözlerinin dolduğunu hissetmişti. Sonra aklına küçükken dinlediği efsane masallar geldi. Ruh eşleri... Bunu reddetti.
Yine kendinle çelişki içerisindesin, dedi beyni.
"Aklım koca bir mezarlık gibi..." dedi telefonu masaya bırakırken. "...böyle absürt, komik masallara inanmamı beklemiyordun sanırım?"
Ruh eşleri, ruh eşleri. Ebedi hayat, her dünyaya gelişinde değişmeyen bağ?
"Gerçek değiller." Şimdi kaşları bir şeyi kabullenmek istercesine çatılmıştı. "Üstelik hiçbir alfanın bir omegayla evlendiğine şahit kalmadım."
"Ne?" Kyungsoo içeriye giren bedenle yerinde sıçradı. "Bunu Alfa Kim Kazuya'nın evlenme teklifi ettiği omega mı söylüyor?"
Kim Kai.
Aniden sancılarının nüksettiğini hissetti. Gözleri odasının içine dalıp kapısını kilitleyen alfada gezindi. Çok yorgun gözüküyordu. Üstünde tek bir kırışığı olmayan mat siyah takım elbisesi ve... Kaslarını saran dar lacivert gömleğiyle nefesini kesmeye başlamıştı. Öylece birbirlerine bakarken, omega göğüs kafesinin kalbini kapana sıkıştırmasına yüzünü acıyla kasarak tepki göstermişti. Alfanın saçları uzamış ve omuzlarına dökülmüştü. Yuvarlak incileri sonunda bal rengi gözlerle buluştuğunda, Kyungsoo başının sertçe döndüğünü ve yere düşmeden hemen önce güçlü kollar tarafından kurtarılmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
gone with the sin
Fanfic"eğer..." dedi, omeganın mührüne dudaklarını bastıra bastıra konuşurken. "...alfana karşı saygısızlık edersen, bir daha ki sefere bu kadar nazik davranmam." [ilk kaisoo omegaverse.]