17- kâinatın kudretli alfası

6.5K 484 236
                                    

bölüm 17: Kim Jongin, eşi Kim Kyungsoo'yu ilk kaybedişi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

bölüm 17: Kim Jongin, eşi Kim Kyungsoo'yu ilk kaybedişi.

Uzun vadi yamaçlarından yükselen ulumaları arkasında bırakan alfa, burnundan soluyarak adımlarını devam ettiriyordu. Başı dik, gözleri batmaya başlayan güneşin rengi kadar sıcak bir kırmızıydı. Cüsseli kurdunun altındaki toprak, her adım atışında hiddetinden sarsılıyordu.

Kim Jongin...

Kâinatın en kudretli alfası, Kim Jongin.

Kim Jongin'in rüzgarın bile çekinerek değdiği simsiyah tüyleri, ormandaki ağaçların gölgesinin yetemeyeceği kadar iri ve görkemli bedeni, ısırdığı anda oluk oluk kan akıtacak sivri dişleri vardı. Görünüşüyle, daha başlamadan biten düelloların sayısı epey yüksekti. Karşısına geçmeye cüret eden her bir kurt, tek bir bakışıyla boyun eğmeye razı geliyordu. Ormanların alfası o'ydu. Karakteri görünüşüne göre kibardı. Cüssesini kullanarak kimseye zorla bir şey yaptırmamış, sürüsünün geleceğini dikkatli kararlar alarak ve sabırla şekillendirmişti. 21 yaşındaydı ve yaşına göre hiç olmadığı kadar olgundu.

Nitekim, sürünün ihtiyar alfaları sınırlarını zorlamakta ısrarcıydı.

"Onu eş olarak seçmemeliydiniz, Alfa."

"Büyüğüm olduğunuz için haddinizi aşan söylemlerinizi göz ardı etmekteydim, ancak sabrımın duvarlarını çoktan geçtiniz."

"O size ve sürümüze zarardan başka bir şey vermeyecek! " Gri kürklü başını kaldırarak, asil duruşundan taviz vermeyen alfanın gözlerine delirmiş gözlerini dikti. "O geldiğinden beri tek bir alfa doğmadı! Sürüde ki bütün omegalar gebe kalmakta zorlanır hâle geldiler! Anlamıyor musunuz? O omega, günahkâr olduğu kadar lanetli!--"

Alfa hiddetle kaldırdığı pençesini, tek bir an bile düşünmeden ihtiyar kurdun yüzüne indirerek sesini kesmesini sağladı. Alfanın önüne dizilmiş diğer kurtlar, şahit kaldıkları sahneyle bir adım geri çekilip başlarını eğmeye devam ettiler.

"Sürümün geleceğini bırak da ben düşüneyim, ha?" Alfa yerde acıdan kıvranan kurdun yüzüne eğildi. "Senin yaşında bir kurdun artık köşesine çekilip ölümü düşünmesi gerekirdi. Sen öyle yapmıyor, yüz karası olmaya devam ediyorsun. Eşime, mührüme bir daha bu aşağılık sözlerini sarf edersen, seni öldürerek ödüllendirmem. Seni canlı canlı parçalar, her iyileşmeye başladığında dişlerimin etine saplandığından emin olurum."

Alfanın zehir saçan sözleriyle gözlerini açan yaralı kurt, kendinden küçük olan ama herkesten fazlasıyla güçlü olan alfanın heybetiyle eziliyordu. Ancak bu fazla uzun sürmemişti. Ayağa kalkmadan kendisine öfkeyle bakan alfanın gözlerine aynı şekilde bakarak, "İsyan yakındır, sen ve o uğursuz omega ateşler içinde yakılacaksınız!" öfkeyle bağırdı.

Bu kurdun Alfa tarafından dili koparılmadan önceki son sözleriydi.

Etrafta çember oluşturmuş sürü üyelerinden küçük bir uğultu yükselmişti. Bedenden ayrılan et parçası yüzünden inildeyen yaşlı kurt, üstünde kudretle yükselen alfaya hırçın gözlerle baksa dahi, Kim Jongin'in aurası altında ezilmemek için tepesinde dişlerini göstererek hırlayan genç alfanın önünde yere başını koydu. Aynı anda ayyuka çıkan ulumalarla alfa, yaşlı kurtla bağını kesti. Ceza kısa ve netti. Artık sürüsüzdü ve sürüsüz bir kurt, yaşarken çoktan ölmüş sayılırdı. Kim Jongin, nazikti, ancak söz konusu eşi ise herkesi ayakları altında çiğ çiğ ezmeye hazırdı.

gone with the sinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin