•6•

2K 133 221
                                    

Çoktan aralık ayı gelmişti. Yılbaşı yaklaşıyordu ve dönemde bitmişti. O gün okulda kapanış töreni vardı. Minseok, Sehun ve Jongin'in sevgilileri ile olan yılbaşı planlarını dinlemekten içi bunalmıştı. Nefesini sıkıntıyla dışarı verirken konuya dahil olmamak için sandalyesine iyice tünedi.

Çok geçmeden, Sehun Minseok'un bozuk tavrını farketti. "Ne oldu Min? Chennie ile işler iyi gitmiyor mu?"

Minseok kaşlarını çatıp doğruldu. "Neden sordun?"

"Çünkü sen çok huysuz duruyorsun."

Elini ensesine götürdü ve gerginlikle gözlerini kaçırdı. "Yok, şey..."

Ardından Jongin'de katıldı. "Yılbaşında Chennie ile bir şeyler yapmayacak mısınız?"

"Yapacağız tabii ki! Pasta yiyip hediyeleşeceğiz..filan."

(Animede her yalan söylediğinde kurt kulakları çıkıyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Animede her yalan söylediğinde kurt kulakları çıkıyordu. Bu yüzden buraya bu gifi uygun buldum ehe.)

Jongin "Bu çok sıradan. Bence Jongdae gibi değil." dedi. Sehun'da ona katıldı. "Bencede çok banel."

Ardından Jongin aklına gelen sinsilik ile heyecanla Sehun'a döndü. "Aklıma ne geldi! Bence yılbaşında çekildiğiniz fotoğrafları birbirimize atalım!"

"Aynen! Gönderelim! Minseok sende gönder!"

Minseok gözlerini devirip başka bir noktaya çaresizlik içerisinde baktı. Bu ikisi kurcalamaktan asla vazgeçmeyecekti.

"Nedense acayip heyecanlandım! Sehun, sapıkça şeyler yok."

"Aah,o tarz göndermeyecektim."

***

"Durum böyle Baekhyun. Ne yapacağım ben?"

Baekhyun kollarını birbirine bağladı. "Söyleyecek laf bulamıyorum sana Minseok." Ardından aklına gelen fikirle yeniden ona döndü. "Aa şey, Jongdae'nin arkadaşı sana yardım etmişti değil mi? Yine ona sorsana?"

Minseok Baekhyun'un omuzlarından tutup yakındı. "Yapamam! Yixing gerçekten çok iyi biri ve zaten çok yardımı dokundu. Ama Jongdae o kadar çetin ceviz ki, artık o masum çocukta bu konuda bir şey yapamaz!"

"Ah, peki."

Minseok iç çekip bakışlarını başka yere sabitledi. "Bir çok şey denedim ama hâlâ Jongdae benim hakkımda ne hissediyor anlayamıyorum."

"Minnie, sen Jongdae ile yılbaşında ne yapmak istiyorsun?"

"Eeh, öyle özel bir şey yapma niyetinde değilim de, önce kek yeriz sonra da birlikte bir şeyler yaparız falan işte."

Wolf Boy and Black Prince • ChenMinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin