•7•

1.9K 142 232
                                    

Yılbaşı ile birlikte, kış tatilide çabucak bitmişti. O gün dönemin ilk günüydü. Öğrenciler bahçede gruplar halinde toplanmış, tatildeki anıları hakkında konuşuyorlardı. Minseok her zamanki gibi Sehun ve Jongin'in yanındaydı. Sohbetlerin arasında Minseok sık sık okul bahçesinde gözlerini gezdiriyordu. Jongdae, yılbaşından sonra onu hiç aramamış veya mesaj atmamıştı. Minseok'da duyduğu özlem duygusu ile, onu görebilmek adına bakınıyordu etrafa.

Çok geçmeden, bahçe kapısından içeri girdiğini farketti. Gerçi, farkedilmesi çok zor değildi. Bahçeye girdiği gibi çoğu insan etrafında toplanıyordu. Minseok hızla Sehun ile Jongin'in yanından ayrılıp Jongdae'ye doğru koştu. Önüne geldiğinde, Jongdae ona baktı. Minseok ise koştuğundan kesilen nefesini düzene sokmak adına dizlerinden destek alıp soluklandı. Ardından başını büyük bir neşe ile kaldırıp "Günaydın! Yeni yılın kutlu olsun Jongdae!" diye selamladı.

 Ardından başını büyük bir neşe ile kaldırıp "Günaydın! Yeni yılın kutlu olsun Jongdae!" diye selamladı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Jongdae klasik gülümsemesini yüzüne yerleştirdi. "Sahibini bulunca koşup gelen köpekmiş."

Minseok Jongdae'ye özlemle baktı. Yılın ilk Jongdae'si diye geçirdi içinden. Ardından sormak istediği konuya geldi. "Kış tatili boyunca ne aradın ne de mesaj attım. Ne yapıyordun?"

"Tonlarca sinir bozucu spam aldım. O yüzden telefonumu kapattım." diye yanıtladı Jongdae. Minseok kendi mesajlarına 'sinir bozucu spam' denmesine suratını astı. "Ne kaba..."

Jongdae üstüne alınmasına güldü. "Seni kastetmedim." Gülümsemesi suratına daha da yayıldı. "Ne o? Yine yalnız kaldım diye ağlıyor muydun?"

Minseok kafasını sağa sola salladı. "Ağlamadım. "  Kolunu kaldırıp bilekliğini salladı. "Sonuçta buna sahibim."

"Bu seni epey rahatlattı galiba."

"Anlamadım?"

"Ama şunu bil ki, seni istediğim her an atabilirim. Ve bu yaşandığında, böyle bir şeyin anlamı olmayacak."

Minseok, moralini anında yerle bir eden Jongdae'ye ters ters baktı. Ama artık onun bu sözleri kalbini o kadar fazla kırmıyordu. Onun bu kişiliğini kabullenmişti.

Her ne kadar böyle dese de, Jongdae'nin ona karşı daha özel davrandığını hissediyordu Minseok. Bu yüzden pes etmiyordu. Ve köpekten sevgiliye terfi edene kadar da etmeyi planlamıyordu.

***

Okula girdikleri andan itibaren Jongin ve Sehun'un konusu 'sevgililer günü' idi. Oldukça yakın bir tarihteydi ve ikiside verecekleri hediyeler hakkında konuşuyorlardı.

Jongin birden telefonunda gördüğü güzel bir çikolatayı gösterdi ve "Vay be! Şuna bakın!" dedi. Sehun gözlerini devirip "O kadar da üst düzey değil." dedi.

"Diyorsun ama kelimelerin arasında kendini zorluyorsun."

"Ne?"

Jongin parmağıyla Sehun'u gösterdi."Olgun sevgilinin seni olgun görmesini istiyorsun değil mi?"

Wolf Boy and Black Prince • ChenMinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin