•4•

2.2K 157 137
                                    

Minseok, okulda bir süredir Jongdae'yi görmüyordu. Aslında bu onun için iyiydi, çünkü onun ayak işleriyle uğraşmıyor ve strese girmiyordu. Ama aradan geçen bir haftanın ardından, endişelenmeye başlamıştı.

Son tenefüs zili çaldığında, 'sınıftan bir arkadaşı ona ne olduğunu biliyordur' düşüncesiyle, Jongdae'nin sınıfına gitti. Kapıdan kafasını uzatıp sınıfı kontrol ederken, biri ona yaklaştı ve "Merhaba, sen Jongdae'nin sevgilisi olmalısın, değil mi?" diye sordu.

Cevap vermeye bıktığı soru karşısında, Minseok soran kişiye döndü. "Evet."

"Jongdae'ye baktıysan, gelmedi. Hasta olduğundan bir haftadır gelemiyor."

"Hasta mı?"

"Evet. Şey, senden bir şey isteyebilir miyim?" Minseok düşüncelerinden arındı ve sorusuna karşılık "Tabii." dedi.

"Jongdae'ye vermem gereken ödev raporları var. Sınıf temsilcisi olarak bu benim görevim ama, bugün ailem evde olmayacak ve kardeşlerime bakmak zorundayım. Bunu benim için, sen yapar mısın?"

Minseok için makul bir teklifti. Jongdae'yi merak ediyordu ve en azından ne durumda olduğunu görmek istiyordu. Gülümsedi. "Tabii, tabii yaparım."

Evinin adresini aldıktan sonra, çıkış zilide çaldığında evine doğru yol almaya başladı.  Kafasında bir türlü hasta Jongdae canlandıramıyordu. Bu da endişesini arttırıyordu.

Eve vardığında, çantasındaki raporları çıkarttı. Bir süre kapıya baktı. Ya babası falan açarsa? diye düşündü. Kendimi nasıl tanıtacağım?

Tabii ki arkadaşı olarak tanıtacaksın aptal!

Kapı ile olan bakışmasını bitirip kendini cesaretlendirdi ve nihayetinde zile bastı. Kapıyı açana kadar olan süreçte, kendine çeki düzen verdi.

Kapıya oldukça yakın duran Minseok, kapının açıldığında gördüğü manzara ile korkup geri zıpladı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Kapıya oldukça yakın duran Minseok, kapının açıldığında gördüğü manzara ile korkup geri zıpladı. Saçları dağılmış, göz altları mosmor olmuş bir Jongdae görmek onu epey şaşırtmıştı. Ayrıca o klasik korkutucu bakışı da işin içine eklenince, tam bir zombi gibi görünüyordu.

"Ne?" dedi solgun çıkan sesiyle.

Minseok elindeki kağıtları uzattı. "Şey, bu ödev raporlarını getirdim."

Jongdae bir kağıtlara, birde Minseok'a baktı. "Sınıftan bile değilsin, sen niye getiriyorsun?"

"Sınıf temsilcisinin bir işi varmış, benden rica etti."

Jongdae elindeki kağıtları aldı. "Tamam, şimdi gidebilirsin." dedi ve hızla döndü. O kadar hızlı dönmüştü ki, duvarın yerini hesaplayamamış ve suratını duvara çarpmıştı. Arkasından çektiği kapı ise kafasının arkasına çarpıp onu kapı ile duvar arasında sıkıştırmıştı. Kapı çarpmanın şiddetiyle geri açılırken Jongdae ise yere düştü.

Wolf Boy and Black Prince • ChenMinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin