•11• FİNAL•

1.6K 118 163
                                    


Iseul Jongdae'ye biraz daha yaklaştığında, sadece onun duyabileceği bir ses tonuyla "Bunu yapan ben olduğum için biraz şanslı olduğumu düşünüyorum..." dedi.

Jongdae, iyice yaklaşan Iseul'un ağzını kapattı ve kendinden uzaklaşmasını sağladı. "Üzgünüm, ben çıkıyorum." dedi.

Onu reddettiğini gören Chanyeol, şaşkınlık içerisinde Jongdae'ye baktı. "D-Dur! Bunu yapamazsın! Buraya kadar geldik, şimdi mahvedemezsin."  diye bağırdı. Jongdae ayaklandı. "Üzgünüm ama bu imkansız. Ben çıkıyorum. Böyle şeyler bana göre değil." dedi ve odadan çıktı. Biraz kafa dinlemesi gerekiyordu. Oda da gerçekten başını ağrıtmışlardı.

Jongdae bir gazoz alıp yemekhanenin terasına geçti. Biraz orada durmasının ardından, duyduğu ayak sesleriyle o yöne döndü. Görüş açısına giren Chanyeol "Jongdae." dedi. "Neden yapmamak için bu kadar kararlısın? İstediğini yapsana, erkek içgüdüsü bu sonuçta."

"Saçmalık." Gazozunu masanın üstüne koydu. "Kim böyle bir şeyi uydurmuş? Kendi irademi izleyeceğim, o kadar. Kendin gibi birini arıyorsan, başkasını bul." Chanyeol, kalkıp gitmek üzere olan Jongdae'yi, kolundan tutup durdurdu. "Hayır! Neden anlamıyorsun? Hepsini senin için yapıyorum dedim ya!"

"Ne inatçısın."

Chanyeol telefonundan rehberini açtı ve tek tek numaraların hepsini göstermeye başladı. "Baksana, 500 kızın numarası var."

"Ee?"

"Başka bir deyişle, ben senin hayatından 500 kat daha fazla zevk alıyorum!"

"Hayır, hesaplamada hata var."

"Nasıl yani?"

"Ne kadar çöpü toplarsan topla, sonunda sadece kocaman bir çöp yığının olur."

Jongdae'nin sözleri, Chanyeol'ün tek tek boğazıma dizilirken, Dae döndü ve oradan uzaklaşmaya başladı.

Chanyeol masaya oturup rehberine baktı. "Çöp yığını, hesaplama hatası mı? Tahmin ettiğim gibi, Jongdae çok garip biri."

O sırada su almak için yemekhaneye inen bir kız Chanyeol'ü görüp selam verdi. Chanyeol ona gülümsedi, ardından ayağa kalkıp beline sarıldı. "Biraz takılsak mı? Şu an biraz rahatlamam lazım." Chanyeol, kızın dudaklarına yaklaşmaya başladığında kız onu itti. "Üzgünüm ama zaten bir erkek arkadaşım var, seninle takılmak istemiyorum." dedi ve hızla oradan uzaklaşmaya başladı.

Chanyeol duraksadı, yaptığının farkına vardığında, kendinden utandı. Jongdae'nin sözü kulaklarında çınlıyordu. O haklıydı. Ve Chanyeol ise, yanıldığının farkına vardıkça daha da kötü  hissetti

 Ve Chanyeol ise, yanıldığının farkına vardıkça daha da kötü  hissetti

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Rehberine girdi ve bir anda, tüm isimleri sildi..

***

Dönüş vakti geldiğinde, Baekhyun öğretmene yoklama kağıtlarını ulaştırmak için Minseok'un yanından ayrıldı. Minseok ise  otobüse bindi ve Baekhyun'u beklemeye başladı. Geldiğini hissettiğinde abur cuburlarını çıkardı ve "Baekhyun, gel yolculuk boyu bunları yiyelim!" dedi heyecanla.

Wolf Boy and Black Prince • ChenMinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin