💫 1💫

31 4 3
                                    

Sunt Daiana, am 18 ani,sunt în binecuvântata și renumita pentru chinul ei ... clasă a 12-a.
Nu sunt genul de fată carese teamă sause rușineze de ideea de a posta poze cu funduri pe internet. Dar nu sunt o pițipoanca cum multi ar crede.
Îmi câștig banii făcând tatuaje, sunt destul de cunoscuta în oraș pentru "operele mele"..dar asta datorita numai celor 4 prieteni ai mei, care mi-au făcut reclamă prin multe orașe.. Primul este Sergiu, 19 ani, i-am tatuat un ochi pe brațul stâng. Cosmin, 18 ani, tatuaj cu o broască țestoasă și un urs koala pe spate. Iulian, 18 ani, tatuaj cu floare neagră sub ochi. Și ultimul care mi-a făcut reclamă a fost Călin, 18 ani, el nu are tatuaje, spune că încă nu e pregătit pentru unul, nefiind singur ce vrea să-și facă.
Ne adunam aproape în fiecare weekend la Sergiu acasă și pierdem timpul, în mare parte punem muzică, stăm pe telefon și facem glume proaste,alteori ieșim pe drum și ne plimbam în timp ce țipăm și spargem sticle de băutură pe jos din cauză că suntem prea beți.
Îi iubesc pe băieții ăștia. Sunt cu ei din clasa a 9-a, nu ne-am certat niciodată. Sunt comorile mele.
Sunt multe zvonuri care se aud despre mine în școală, eu singura cu 4 băieți noaptea, interesantă combinație, dar ce să vezi? Sunt minciuni. Minciunile pițipoancelor plictisitoare ale liceului. Dar cui îi pasă? O să ajungă oricum niște cârpe pe centura, nici curve de lux nu o să ajungă. Și eu cu cearcăne imense și fără forme am mai multe șanse.
Acum 3 luni, directorul a încercat să-mi scadă nota la purtare pentru o poza postată de Cosmin cu băieții în oglindă, ei fără tricou și eu în sutien..pff.. dar nu a făcut-o, eu fiind un elev model, la fel și ei, dar Călin ne întrece pe toți.
În curând trebuie să ne vedem, băieții au chemat niște curve din alt liceu să vină la Sergiu acasă...O să ne distrăm de minune!

Un Tatuaj 🔞Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum